![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 04-03-2012
Şehir: Sakarya-Denizli
Mesajlar: 2,979
|
Alıntı:
Deve tabanı da çok sevdiğim bir bitkidir bende yok ama yengemde bildim bileli köşede kocaman saksıda vardır pekte büyüdüğünü bilmem hoş bakım yapıldığını da düşünmüyorum garibe Alaca yapraklısı daha hoştur ama yaygın bişey değil heralde hiç biyerde görmedim ![]() |
|
|
|
|
|
|