![]() |
|
|
|
#20 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 17-05-2012
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 166
|
şimdilik bu kadar devamı var ama dışarda bıraz işim oldugunda kaçar durumdayım istanbul okadar sogukkı yagmur sabah saatlerınde kar yagmıstı ama ben sözumu tutmak için balkonda çekım yaptımm uşumedımm dondummmmm goruşmek üzereeeee |
|
|
|
|
|