agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Balkon ve Terasları
(https)




Beğeni Düzeni6384Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 24-02-2013, 20:13   #1
Ağaç Dostu
 
almira's Avatar
 
Giriş Tarihi: 24-02-2009
Şehir: mersin
Mesajlar: 1,522
Galeri: 4
Bu yıl tohumdan yetiştirdiğim latin çiçeği.

Eklenen Resimler
   
almira Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 24-02-2013, 20:25   #2
Ağaç Dostu
 
almira's Avatar
 
Giriş Tarihi: 24-02-2009
Şehir: mersin
Mesajlar: 1,522
Galeri: 4
Çiçeğe hazırlananlar...

Eklenen Resimler
   
almira Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 24-02-2013, 23:32   #3
Ağaç Dostu
 
Tika's Avatar
 
Giriş Tarihi: 22-09-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 851
Ne güzel fotoğraflar bunlar böyle.
Görsel şölen yaşattınız bana.

Tika Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 25-02-2013, 06:58   #4
Ağaç Dostu
 
KAPTANzst's Avatar
 
Giriş Tarihi: 06-06-2009
Şehir: TRABZON
Mesajlar: 2,691
Galeri: 26
Balkon bahçe ev derken tam bir çiçek sevdalısı.
Ellerine sağlık sayın Almira.
Çiçekler ortam harika. Kuzular ördekler tavuklar. Doğadan yararlanmak doğayla iç içe olmak bu işte.

Kolay gelsin, bol çiçekli günler dilerim.

KAPTANzst Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 26-02-2013, 07:10   #5
Ağaç Dostu
 
tekomusti's Avatar
 
Giriş Tarihi: 04-03-2011
Şehir: konya
Mesajlar: 1,497
Sn almira günaydın
Acemborusu hakkında bir şey soracaktım özel mesajlarınız dolmuş maşallah çok aktifiniz
Her şey çok güzel ve intizamı olmuş ellerinize sağlık
Saygılar

tekomusti Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 26-02-2013, 08:20   #6
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 23-07-2010
Şehir: ALANYA
Mesajlar: 973
Galeri: 12
Sayın Almira

Bu kadar çok çeşidi ve güzelliği bir arada görünce gözlerimiz şenlendi tohumlarda çıkınca dahada güzelleşecekler,buna eminim elinize emeginize sağlık.

Her şey gönlünüzce olsun,saygılar.

adneser Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-03-2013, 22:56   #7
Ağaçsever
 
zuhaleyna's Avatar
 
Giriş Tarihi: 17-02-2013
Şehir: antalya
Mesajlar: 45
Bahçeniz balkonunuz çok güzel, emeğinize sağlık sn. Almira hn.

zuhaleyna Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 03-03-2013, 13:00   #8
Ağaç Dostu
 
nardane's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-04-2011
Şehir: KAHRAMANMARAŞ
Mesajlar: 337
Sevgili Alimira hepsi güzelde alisyumlarınız harika....Ellerinize sağlık..

nardane Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 03-03-2013, 21:59   #9
Ağaçsever
 
çiçekdostu's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-11-2012
Şehir: Antalya
Mesajlar: 51
Maşallah hepsi birbirinden güzel.Güle güle büyütün.

çiçekdostu Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 17-03-2013, 15:00   #10
Ağaçsever
 
Giriş Tarihi: 17-03-2013
Şehir: Tekirdağ
Mesajlar: 37
iyi ki dikmissin, cok güzel olmuslar

gülincarmen Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 18-03-2013, 11:52   #11
Ağaç Dostu
 
günebakan's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-09-2008
Şehir: İstanbul.
Mesajlar: 5,388
Hey maşallah sevgili Almira balkon görüntüsene bayıldım ama o tohumlar yokmu görünce gözlerim ayrıldı maşallah ne kadar çok inşallah hepside çimlenir bol bol fidelerin olur

günebakan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 19-03-2013, 14:28   #12
Ağaç Dostu
 
almira's Avatar
 
Giriş Tarihi: 24-02-2009
Şehir: mersin
Mesajlar: 1,522
Galeri: 4
Sevgili Adalet Hanım; o tohumların içinde neler yok ki? Çeşit çeşit biberler, patlıcanlar. Hepsi de çimlendi. Sırada domatesler ve kabaklar var. Hele siz bir gelin; Mersin park ve bahçeler müdürlüğüne değil ama birçok bahçeye yetiştiririm ben o fideleri. Balkonuma da en kısa zamanda beklerim inşallah.

almira Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 19-03-2013, 14:31   #13
Ağaç Dostu
 
almira's Avatar
 
Giriş Tarihi: 24-02-2009
Şehir: mersin
Mesajlar: 1,522
Galeri: 4
Sevgili günebakan; o balkonumun birtanesinin görüntüsü. Diğer balkonumda da domatesler var. Onlardan bana ayak basacak yer kalmadı. Biran önce fideye dönüşmelerini bekliyorum. İnşallah bahçede yerlerini alınca daha güzel olacak. Güzel temennilerin için teşekkür ederim.

almira Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 19-03-2013, 14:41   #14
Ağaç Dostu
 
almira's Avatar
 
Giriş Tarihi: 24-02-2009
Şehir: mersin
Mesajlar: 1,522
Galeri: 4
Nergizlerim.

Eklenen Resimler
    
almira Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-03-2013, 14:33   #15
Ağaç Dostu
 
hüzün's Avatar
 
Giriş Tarihi: 31-07-2009
Şehir: HATAY
Mesajlar: 714
devamını bekliyoruz.

hüzün Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 24-03-2013, 23:25   #16
Ağaç Dostu
 
almira's Avatar
 
Giriş Tarihi: 24-02-2009
Şehir: mersin
Mesajlar: 1,522
Galeri: 4
Allah'ın izniyle YGS'yi atlattık Şimdi sıra bitkilerde.Devamı geliyor.
Tohumtakas etkinliğinden aldığım kırmızı dağ ıspanağı tohumlar fide haline geldi.

Eklenen Resimler
  
almira Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 24-03-2013, 23:28   #17
Ağaç Dostu
 
almira's Avatar
 
Giriş Tarihi: 24-02-2009
Şehir: mersin
Mesajlar: 1,522
Galeri: 4
Yine tohumtakas etkinliğinden aldığım sayın Heyyamoladan gelen kırmızı pancar tohumlarının bu günkü hali.

Eklenen Resimler
 
almira Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 24-03-2013, 23:29   #18
Ağaç Dostu
 
almira's Avatar
 
Giriş Tarihi: 24-02-2009
Şehir: mersin
Mesajlar: 1,522
Galeri: 4
Tohum takasla devam ediyoruz. Heyyamoladan mor fesleğen.

Eklenen Resimler
 
almira Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 24-03-2013, 23:32   #19
Ağaç Dostu
 
almira's Avatar
 
Giriş Tarihi: 24-02-2009
Şehir: mersin
Mesajlar: 1,522
Galeri: 4
Sayın tekomustiden gelen kırmızı pancar ve şekerpancarı tohumlarının bu günkü durumu.

Eklenen Resimler
 
almira Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 25-03-2013, 07:44   #20
Ağaç Dostu
 
günebakan's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-09-2008
Şehir: İstanbul.
Mesajlar: 5,388
Maşallah bütün tohumlar çimlenmiş güle güle büyüt

günebakan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 26-03-2013, 19:08   #21
Ağaç Dostu
 
almira's Avatar
 
Giriş Tarihi: 24-02-2009
Şehir: mersin
Mesajlar: 1,522
Galeri: 4
Teşekkürler canım.
Galam çiçeklendi.

Eklenen Resimler
  
almira Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 26-03-2013, 19:16   #22
Ağaç Dostu
 
almira's Avatar
 
Giriş Tarihi: 24-02-2009
Şehir: mersin
Mesajlar: 1,522
Galeri: 4
Çiçeklenen sedumlar.

Eklenen Resimler
     
almira Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 26-03-2013, 19:19   #23
Ağaç Dostu
 
almira's Avatar
 
Giriş Tarihi: 24-02-2009
Şehir: mersin
Mesajlar: 1,522
Galeri: 4
Bahçede açan şebboyum.

Eklenen Resimler
 
almira Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 26-03-2013, 19:20   #24
Ağaç Dostu
 
almira's Avatar
 
Giriş Tarihi: 24-02-2009
Şehir: mersin
Mesajlar: 1,522
Galeri: 4
Teşekkürler sayın adneser; hoş geldiniz. Özlemiştik.

almira Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 26-03-2013, 19:17   #25
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 23-07-2010
Şehir: ALANYA
Mesajlar: 973
Galeri: 12
Sayın Almira

Maşallah bütün tohumlar yeşerip fide olmuşlar elinize sağlık.

Saygı ve selamlar

adneser Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 27-03-2013, 10:13   #26
Ağaç Dostu
 
cemo's Avatar
 
Giriş Tarihi: 28-04-2008
Şehir: kdz ereğli
Mesajlar: 5,237
Galeri: 13
Sebzeleri görünce, tüm tohumlarımı ekiveresim geldi. Ama hava buz burada

Sukulentler ne de güzel çiçeklenmişler, maşallah.

Keyifli bir yaz geçirmeni dilerim. Sevgiler.

cemo Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 30-03-2013, 15:03   #27
Ağaç Dostu
 
almira's Avatar
 
Giriş Tarihi: 24-02-2009
Şehir: mersin
Mesajlar: 1,522
Galeri: 4
Teşekkürler sevgili Cemo. İnşallah havalar kısa zamanda düzelir de sen de minişleri ekebilirsin.
Passiflora edulis çiçeklendi. Ççeği beklediğimden küçük açtı ama çok hoş bir kokusu var.

Eklenen Resimler
   
almira Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 30-03-2013, 15:06   #28
Ağaç Dostu
 
almira's Avatar
 
Giriş Tarihi: 24-02-2009
Şehir: mersin
Mesajlar: 1,522
Galeri: 4
İxiada çiçeklendi.

Eklenen Resimler
  
almira Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 30-03-2013, 15:08   #29
Ağaç Dostu
 
almira's Avatar
 
Giriş Tarihi: 24-02-2009
Şehir: mersin
Mesajlar: 1,522
Galeri: 4
Itırım mis gibi kokuyor.

Eklenen Resimler
   
almira Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 30-03-2013, 15:12   #30
Ağaç Dostu
 
almira's Avatar
 
Giriş Tarihi: 24-02-2009
Şehir: mersin
Mesajlar: 1,522
Galeri: 4
Köyümüzdeki nergizlerimde çok güzel açmıştı.

Eklenen Resimler
   
almira Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 12:01.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026