![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 22-09-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 851
|
Ne güzel fotoğraflar bunlar böyle. Görsel şölen yaşattınız bana. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
|
Balkon bahçe ev derken tam bir çiçek sevdalısı. Ellerine sağlık sayın Almira. Çiçekler ortam harika. Kuzular ördekler tavuklar. Doğadan yararlanmak doğayla iç içe olmak bu işte. Kolay gelsin, bol çiçekli günler dilerim. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 04-03-2011
Şehir: konya
Mesajlar: 1,497
|
Sn almira günaydın Acemborusu hakkında bir şey soracaktım özel mesajlarınız dolmuş maşallah çok aktifiniz Her şey çok güzel ve intizamı olmuş ellerinize sağlık Saygılar |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 17-02-2013
Şehir: antalya
Mesajlar: 45
|
Bahçeniz balkonunuz çok güzel, emeğinize sağlık sn. Almira hn. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-04-2011
Şehir: KAHRAMANMARAŞ
Mesajlar: 337
|
Sevgili Alimira hepsi güzelde alisyumlarınız harika....Ellerinize sağlık.. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 05-11-2012
Şehir: Antalya
Mesajlar: 51
|
Maşallah hepsi birbirinden güzel.Güle güle büyütün. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 17-03-2013
Şehir: Tekirdağ
Mesajlar: 37
|
iyi ki dikmissin, cok güzel olmuslar |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-09-2008
Şehir: İstanbul.
Mesajlar: 5,388
|
Hey maşallah sevgili Almira balkon görüntüsene bayıldım ama o tohumlar yokmu görünce gözlerim ayrıldı maşallah ne kadar çok inşallah hepside çimlenir bol bol fidelerin olur ![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ağaç Dostu
|
Sevgili Adalet Hanım; o tohumların içinde neler yok ki? Çeşit çeşit biberler, patlıcanlar. Hepsi de çimlendi. Sırada domatesler ve kabaklar var. Hele siz bir gelin; Mersin park ve bahçeler müdürlüğüne değil ama birçok bahçeye yetiştiririm ben o fideleri. Balkonuma da en kısa zamanda beklerim inşallah. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ağaç Dostu
|
Sevgili günebakan; o balkonumun birtanesinin görüntüsü. Diğer balkonumda da domatesler var. Onlardan bana ayak basacak yer kalmadı. Biran önce fideye dönüşmelerini bekliyorum. İnşallah bahçede yerlerini alınca daha güzel olacak. Güzel temennilerin için teşekkür ederim. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 31-07-2009
Şehir: HATAY
Mesajlar: 714
|
devamını bekliyoruz. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-09-2008
Şehir: İstanbul.
Mesajlar: 5,388
|
Maşallah bütün tohumlar çimlenmiş güle güle büyüt ![]() |
|
|
|
![]() |
|
|