![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Evet bettyycim, o bitkiyi sormuştum. Abutilon tohumu ben de ekmiştim daha cimlenme görülmedi, bekliyorum. Demek ki Abutilon böylesi boylanıyor, güzel çiçekleri var. Bu bitkiyi nasıl yetiştirdiniz, tohumdan mı? Biraz bilgi alabilir miyim? |
|
|
|
|
|