07-03-2013, 20:13
|
#1
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-04-2008
Şehir: kdz ereğli
Mesajlar: 5,237
|
Orkidelerin arkasında, camdan görünen toprakta gözüm kaldı. Ben olsam coktan oraları ekmiştim  ) Orkideden önce toprak ilişti gözüme.
Gözümü toprak doyuracak benim  ))
|
|
|