![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 21-02-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 33
|
Bu süs yoncaları soğanlı bitkilerimin dibinden çıktı. Bende yoncaya çok benzetememiştim. Zaten zamanları geçti ve soğanlar dinlenmeye alında.. Yorumlarınız için teşekkürler.. İttinalı çalışmaya çalışıyorum. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 15-04-2010
Şehir: TRABZON
Mesajlar: 129
|
Çiçekler çok hoş.Çorap fikri benimde hoşuma gitti. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 21-02-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 33
|
Çorap fikrimi beğenenler için teşekkürler.. Sayın thisisme, Domateslerimi tohumdan yetiştirdim. 2 ay kadar oldu galiba. Not almadığım için pişmanım. Sık diktiğimi düşünüyorum ama yer sıkıntısından dolayı mecburdum. Artık verdikleri kadar.Daha çok vardı tohumdan yetiştirdiğim domatesim fakat çoğunu dağıttım. Bunlar da bana kalanlar. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ağaç Dostu
|
Her şey çok güzel.Güle güle büyütün hepsini.Domateslerin saksısıda derin değil.Acaba şimdiki durumları nasıl?Ben derin saksıya diktim ilk çiçeklerini döküp yenilerini açtılar ama meyveye döner mi belli değil. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 07-04-2009
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 8
|
Eskiyen çorapları bu şekilde dekoratif amaçlı kullanmak çok iyi bir fikir olmuş ![]() |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|