agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Balkon ve Terasları
(https)




Beğeni Düzeni2478Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 11-10-2012, 22:39   #10
Ağaç Dostu
 
züleyha's Avatar
 
Giriş Tarihi: 15-04-2007
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 842
Sevgili toprak kız,

Ben benim sakız sardunya çeliklerimi Nisan ayında dikmiştim 4 yıl önce. Toprak olarak o zaman biraz bahçe toprağı, biraz kum, biraz yanık gübre karıştırmıştım. Hepsi göz kararı. Saksıların dibine gazoz kapağı koyduğumu hatırlıyorum. Sakız sardunyalar çok suyu sevmiyor. Çok sulayınca bozuluyorlar. Arada çiçekli bitkiler için olan sıvı gübreden veriyorum. Yaprakları sararınca sararan bitkiler için olan sıvı gübreden veriyorum. Yakıcı güneşi çok sevmiyorlar ama benimkiler sürekli yakıcı güneş altındalar. Sanırım yakıcı güneşe alıştılar. Her yıl nisan gibi topraklarının üst bölümünü alıp yeni gübreli toprak ekliyorum. Tamamen toprak değişimine cesaret edemiyorum. Ve yine Nisan ayında derin budama yapıyorum. Benim yaptıklarımla ancak bu kadar oluyor sakızlar

züleyha Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 05:17.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026