agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Balkon ve Terasları
(https)




Beğeni Düzeni374Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 11-06-2009, 12:58   #11
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 28-04-2009
Şehir: istanbul
Mesajlar: 114
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi emre 2000 Mesajı Göster
Sayın homeopati,gerçekten çiçekleriniz muhteşem.Ben böyle güzel çiçekler görünce aklıma Allahım diyorum, dünyadaki çiçekler bu kadar güzelse, acaba cennetteki çiçekler ne kadar güzeldir?diye düşünüyorum.Gerçekten insan paylaştıkça mutlu oluyor.İnşallah zamanı gelince çiçek tohum ve çeliklerinizden ben de nasiplenmek isterim.Ellerinize sağlık.Çiçeklerle doğayla uğraşmak insanı çok mutlu ediyor.Kedi tırnağı tohumları ekmiştim.Onların tohumdan çıkıp büyüme sürecini öyle sıkı takip ediyorum ki; ay suyu fazla kaçmasın,ay güneşte fazla mı kaldılar .Sabah 5'te kalktığımda mutlaka bir göz atıyorum cimcimelere...
teşekkür ederim arkadaşım gayet tabi ...tüm tohumları biriktiriyorum sizler için günü geldiğinde paylaşmak zevk verecek ...bir çeşit rehabilite toprak ve bitkiler stres atıyor çevre bilinci oluşturuyor .çok şekerdir o cimcimeler ...süreci izlemekte ayrı keyif verir insana bol çiçekli yeşil günler diliyorum

homeopati Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 04:09.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026