22-10-2011, 23:59
|
#10
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 29-10-2009
Şehir: Ankara
Mesajlar: 342
|
Ne kadar güzeller. Kaktüs ve sukulent çiçekleri bir başka oluyor. Bu arada ilk kez kılıç bitkisinin çiçek açtığını görmüş oldum. Emeğinize sağlık.
Düzenleyen SerDag : 29-03-2012 saat 21:05
|
|
|