23-04-2010, 15:11
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 25-06-2008
Şehir: MERSİN
Mesajlar: 11,101
|
İlkbahar ve ya Sonbahar, İlkbaharda olursa daha iyi olur, Şubat gibi hatırlatın.
Küçük bir açıklama; bu güllerin ömrü çok kısa, sadece Nisan ayında açıyor, üzerinde toplam bir ay kalmıyor gülleri.
|
|
|