agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni20900Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 23-04-2010, 15:03   #1
Ağaç Dostu
 
Adalet Yağcı's Avatar
 
Giriş Tarihi: 25-06-2008
Şehir: MERSİN
Mesajlar: 11,101
Galeri: 260
Sevgili Ankara, Dudi, leylaklar gerçekten çok güzeldi.
Geçen sene kesip vazoya koymuştum ama bir günde soldu, bu sefer dalında bıraktım.

Sarı gülden çelik alabilirim, ama şimdi zamanı değil, Sonbaharda hatırlatırsanız olur.

Adalet Yağcı Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 23-04-2010, 15:08   #2
Ağaç Dostu
 
ankara's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-06-2009
Şehir: ankara
Mesajlar: 225
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Adalet Yağcı Mesajı Göster
Sevgili Ankara, Dudi, leylaklar gerçekten çok güzeldi.
Geçen sene kesip vazoya koymuştum ama bir günde soldu, bu sefer dalında bıraktım.

Sarı gülden çelik alabilirim, ama şimdi zamanı değil, Sonbaharda hatırlatırsanız olur.
Çok teşekkür ederim Adalet Hanım not alayım o zaman unutmamak için.tam olarak ne zaman hatırlatıyım ben çelik alma zamanlarını bilmiyorumda

ankara Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 12:30.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026