![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-12-2018
Şehir: ankara
Mesajlar: 182
|
Ben arılardan memnunum bu sene 2 kovan var bölme yapmadım. Bu sene bol çiçek vardı yağışlardan dolayı sanırım. Güzel nektar geliyordu Redmi Note 8 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 02-09-2020
Şehir: Ankara
Mesajlar: 209
|
Geliyordu derken hala geliyor mu? Yağışlar nektarı yıkıyor arı kovana hapsoluyor ve biriktirdiği balı tüketiyor, ayrıca oğula meylediyor. Sizi olumsuz etkilemedi herhalde. |
|
|
|
![]() |
|
|