![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
|
Geçen gün 4 gün aradan sonra bahçeyi ıslak buldum. Meğer ben yokken yağmur yağmış ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 30 adet lavantamdan 29 u açmış,biri de kutumuş ![]() ![]() Domatesler boylanmış, biraz koltuk aldım, destek yaptım, velhasıl kazık lazım benim domateslere ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ağaç Dostu
|
Sabah yakalananlar ![]() ![]() ![]() ![]() Lavanta ektiğime o kadar mutlu oldum ki sormayın. Etraf arı ve kelebek kaynıyor ,bayıldım ![]() Sadece o da değil , kuş sesleri ve huzur, lavanta kokusu. 30 lavanta diktim deyince herkese gereksiz gelmişti ama iyi ki yapmışım. ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ağaç Dostu
|
Hava çok sıcak 10’а kadar zor dayandım. Bakındım, çapaladım, ot yoldum. Ahududulara ekstra gölge yaptım, asmalarım daha uzamadı, 15 cm var yok. Objektife girenler böyle ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Yasemin çeliği diye hatırladığım Pandora açtı, Bedford Giant böğürtlen meyve verdi,Redlove elmamda meyve dolu, Posof elması iki katı boyda bir meyve bile yok,Agave edindim,Mavi çiçekli bir Morning glory bolca dikmişim, iyi de olmuş. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|