![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 31-10-2011
Şehir: İstanbul/Balıkesir
Mesajlar: 428
|
Alıntı:
Hımmm, bunu öğrendiğim iyi oldu! Lakin köylülerimiz yıllardır kabaklarını bu şekilde stok yaparlarmış. Pratik olması sebebiyle bende bu yöntemi pek sevmiştim, tekrar bir araştırayım bakayım. Üzüldüm açıkçası ![]() |
|
|
|
|
|
|