agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni360Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 20-04-2017, 12:40   #31
Ağaç Dostu
 
shawshang's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-07-2015
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 358
ayda bir uğrayınca sadece zeytinlerle ilgileniyorum

Name:  IMG_2922.jpg
Views: 1279
Size:  72.9 KB

Name:  IMG_2923.jpg
Views: 1272
Size:  71.7 KB

Name:  IMG_2924.jpg
Views: 1246
Size:  70.0 KB

Name:  IMG_2925.jpg
Views: 1199
Size:  70.8 KB

toplamda 20-25 el arabası taş atmama rağmen, toprak sürülünce yine iş gözüktü

shawshang Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-04-2017, 13:31   #32
Ağaçsever
 
Giriş Tarihi: 24-03-2017
Şehir: trabzon
Mesajlar: 30
bahçeniz hayırlı olsun. kolay gelsin. bahçenizin çevresini tel çevirmek ne kadar bi maliyet tuttu acaba? direkler ve tel.

brcparlakkaya Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-04-2017, 07:14   #33
Ağaç Dostu
 
shawshang's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-07-2015
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 358
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi brcparlakkaya Mesajı Göster
bahçeniz hayırlı olsun. kolay gelsin. bahçenizin çevresini tel çevirmek ne kadar bi maliyet tuttu acaba? direkler ve tel.
Teşekkür ederim. Raylı demir kapıda dahil 5000 lira civarında tuttu.

shawshang Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 24-05-2017, 13:58   #34
Ağaç Dostu
 
shawshang's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-07-2015
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 358
Geçen hafta tarlamızda 8-10mt lik keson kuyu ile su çıkarabilirmiyiz diye kontrol ettirdik bir arkadaşa. 25-30mt civarında bir sondaj ile kesintisiz suyumuzun olacağını söyledi. Keson kuyudan amacım "tarımsal sulama elektriği" alabilmekti. Sondaj işi maliyetini şuan için karşılamak zor olduğundan güneş paneli sistemi planlıyorum.

Su işini lastik tekerlekli traktör arkasına takılan 3 tonluk tanker ile çözdük.

shawshang Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-06-2017, 14:58   #35
Ağaç Dostu
 
shawshang's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-07-2015
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 358
Domates, biber, patlıcan, dolmalık biber,fasülye, börülce şimdilik bunlar

sulamayı ilkel yolla yapıyoruz ama en kısa sürede damlama sistemi kuracağız

Name:  WhatsApp Image 2017-06-02 at 15.35.07.jpg
Views: 4964
Size:  48.2 KB

Name:  WhatsApp Image 2017-06-02 at 15.37.55.jpg
Views: 1112
Size:  51.6 KB


Düzenleyen shawshang : 02-06-2017 saat 14:58 Neden: imla hatası
shawshang Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 05-06-2017, 07:54   #36
Ağaç Dostu
 
shawshang's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-07-2015
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 358
Sizlere bir sorum olacak

Damlama sistemi kurmak istiyorum fakat şebeke enerjim yok. Konteynırın üstüne 2 güneş paneli ve 2 jel akü ile 24V sistem kurup, aydınlatma ve mini buzdolabı kullanacağım.

Tankerin çıkışına 24V beslemeli su motoru koyup sebze fidelerini ve yeni diktiğimiz fidanları mekanik zaman saati ile günde 15dk sulama yapmak istiyorum.

Su motorunun tipini ve kaç bar olacağını çözemedim. Yardımcı olursanız sevinirim.

shawshang Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 07-06-2017, 06:56   #37
Ağaç Dostu
 
shawshang's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-07-2015
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 358
Pompasız da oluyormuş


Name:  WhatsApp Image 2017-06-06 at 19.19.05.jpg
Views: 1060
Size:  48.4 KB

Name:  WhatsApp Image 2017-06-06 at 19.18.02.jpg
Views: 1068
Size:  56.8 KB

Muda, Milla, ibocandan ve 5 kişi beğendi.
shawshang Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 07-06-2017, 08:39   #38
Ağaç Dostu
 
Musa Gündoğan's Avatar
 
Giriş Tarihi: 21-11-2014
Şehir: Ankara
Mesajlar: 812
shawshang bende böyle motorsuz yapmak istiyorum nasıl yaptığınızı öğrenebilir miyim. detaylı fotoğraflama imkanınız var mı acaba.

hayırlı bereketli ürünler olsun inşallah

Musa Gündoğan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 08-06-2017, 12:01   #39
Ağaç Dostu
 
shawshang's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-07-2015
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 358
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi computerboy Mesajı Göster
shawshang bende böyle motorsuz yapmak istiyorum nasıl yaptığınızı öğrenebilir miyim. detaylı fotoğraflama imkanınız var mı acaba.

hayırlı bereketli ürünler olsun inşallah
arazide hafif kot farkı olduğundan ve su lastik tekerlekli tankerden geldiği için sulama uzun zaman alsa da işe yarıyor.

haftasonu detaylı resimlerim

g.c. beğendi.
shawshang Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 06-09-2017, 10:29   #40
Ağaç Dostu
 
shawshang's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-07-2015
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 358
hafta sonu eklerim demişim 3 ay olmuş

ben yokken ev halkı taşıma suyu ile güzel işler başarmışlar

Name:  IMG_4149.jpg
Views: 1234
Size:  65.7 KB

Name:  IMG_4150.jpg
Views: 988
Size:  71.1 KB

Name:  IMG_4148.jpg
Views: 960
Size:  73.5 KB

Name:  IMG_4154.jpg
Views: 1013
Size:  61.5 KB

Name:  IMG_4153.jpg
Views: 915
Size:  71.8 KB

Ayazkızı, Muda, Asoo ve 7 kişi beğendi.
shawshang Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 06-09-2017, 11:50   #41
Ağaç Dostu
 
serdarbey33's Avatar
 
Giriş Tarihi: 28-07-2017
Şehir: Mersin
Mesajlar: 105
Bahçeniz hayırlı olsun . Damlama hortumlarını 2 veya 2.5 luk ana boruya teker teker bağlarsanız daha iyi sonuç alırsınız eşit sulanır. Ana boruya da tankerden gelen sanırım 2 lik bir hortum onu bağlayın işlem tamam 1 metre kot farkı bile yeterli.

serdarbey33 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-11-2017, 00:11   #42
Ağaçsever
 
Giriş Tarihi: 25-08-2008
Şehir: İstanbul,Bandırma
Mesajlar: 36
ailecek emeklerinize sağlık,çok güzel olmuş gercekten...

shawshang beğendi.
Turgay78 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 14-11-2017, 10:31   #43
Ağaç Dostu
 
shawshang's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-07-2015
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 358
2 yıl içerisinde yaptıklarımızla işi yavaş yavaş öğrenmeye başladık sanırım. Bu hafta izmir'de güzel yağmurlu günler geçecek gibi görünüyor. Aralık ortasında da yağlık zeytinlerimizin hasadına başlarız.


Name:  IMG_4749.jpg
Views: 837
Size:  60.6 KB

Name:  IMG_4751.jpg
Views: 834
Size:  73.8 KB

Name:  IMG_4768.jpg
Views: 864
Size:  68.5 KB

böceğimde dökülenleri topluyor

shawshang Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 14-11-2017, 11:04   #44
Ağaç Dostu
 
celalim01's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-09-2013
Şehir: adana-kozan
Mesajlar: 2,212
Kolaylıklar dilerim.Çalışmalarınız güzel gidiyor. Başaramama ihtimaliniz yok,sizdeki bu azim.Hayırlı olsun bahçeniz.

shawshang beğendi.
celalim01 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 22-01-2018, 10:11   #45
Ağaç Dostu
 
shawshang's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-07-2015
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 358
Sonunda bütün zeytinleri temizledik İlk parti 0.8 asit oranı ile 6ya 1 orandan 175 kilo yağ aldık. 2. parti şuan fabrikada beklemedeyiz.

Name:  WhatsApp Image 2017-12-25 at 11.25.01.jpg
Views: 826
Size:  73.7 KB

Name:  WhatsApp Image 2017-12-25 at 16.25.13.jpg
Views: 684
Size:  67.4 KB

Name:  WhatsApp Image 2017-12-25 at 16.25.06.jpg
Views: 719
Size:  54.3 KB

Name:  WhatsApp Image 2017-12-27 at 14.35.44.jpg
Views: 683
Size:  73.6 KB

Name:  WhatsApp Image 2018-01-07 at 16.43.07.jpg
Views: 680
Size:  72.3 KB

shawshang Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 22-01-2018, 12:29   #46
Ağaç Dostu
 
ahmeter's Avatar
 
Giriş Tarihi: 04-02-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 7,973
Tebrikler başarılar dilerim

shawshang beğendi.
ahmeter Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-03-2018, 14:03   #47
Ağaç Dostu
 
shawshang's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-07-2015
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 358
Name:  IMG_5723.jpg
Views: 643
Size:  26.6 KB

Name:  IMG_5706.jpg
Views: 716
Size:  71.7 KB

Name:  IMG_5730.jpg
Views: 582
Size:  28.9 KB

Çok güzel bir havada ufaklığa yaş günü partisi yapıp, arkasından İstanbula şantiyeye gelirken arkadaşların siparişlerini de getirdim.

shawshang Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 23-04-2018, 15:05   #48
Ağaç Dostu
 
shawshang's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-07-2015
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 358
Maşşallah maşşalllahhh

Pek seçilmese de 1 tane meyve verdi ilk yılında

Name:  WhatsApp Image 2018-04-21 at 19.40.36.jpg
Views: 586
Size:  79.8 KB

shawshang Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-05-2018, 10:59   #49
Ağaç Dostu
 
shawshang's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-07-2015
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 358
Baharın gelmesiyle çok güzel oldu zeytinlik. Çevre çitine yakın diktiğimiz asmaların tutmasına çok sevindim. 3-4 direkte bir asma dikip sağa veya sola uzatarak güzel bir görüntü olması için uğraşacağız.

Name:  IMG_6130.jpg
Views: 542
Size:  29.5 KB

Name:  IMG_6132.jpg
Views: 636
Size:  73.8 KB

Name:  IMG_6133.jpg
Views: 495
Size:  77.1 KB

Name:  IMG_6134.jpg
Views: 575
Size:  73.5 KB

Name:  IMG_6135.jpg
Views: 583
Size:  70.5 KB

shawshang Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-05-2018, 11:00   #50
Ağaç Dostu
 
shawshang's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-07-2015
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 358
Name:  IMG_6136.jpg
Views: 489
Size:  72.5 KB

Name:  IMG_6139.jpg
Views: 532
Size:  70.4 KB

Name:  IMG_6142.jpg
Views: 530
Size:  71.7 KB

Name:  IMG_6145.jpg
Views: 550
Size:  70.9 KB

Name:  IMG_6147.jpg
Views: 521
Size:  70.9 KB

shawshang Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-05-2018, 11:01   #51
Ağaç Dostu
 
shawshang's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-07-2015
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 358
Name:  IMG_6150.jpg
Views: 505
Size:  70.8 KB

Name:  IMG_6151.jpg
Views: 586
Size:  70.3 KB

Name:  IMG_6153.jpg
Views: 543
Size:  70.5 KB

Name:  IMG_6154.jpg
Views: 538
Size:  69.8 KB

Name:  IMG_6155.jpg
Views: 583
Size:  69.4 KB

shawshang Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-05-2018, 11:02   #52
Ağaç Dostu
 
shawshang's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-07-2015
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 358
Name:  IMG_6156.jpg
Views: 579
Size:  70.6 KB

Name:  IMG_6157.jpg
Views: 481
Size:  71.7 KB

Name:  IMG_6158.jpg
Views: 535
Size:  69.2 KB

Name:  IMG_6159.jpg
Views: 525
Size:  69.6 KB

Dayıma ait tarlada bulunan kuyu. Ben kendimi bildim bileli bu kuyu hiç kurumamıştır.

Name:  IMG_6160.jpg
Views: 564
Size:  70.7 KB

shawshang Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-05-2018, 11:04   #53
Ağaç Dostu
 
shawshang's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-07-2015
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 358
Bunu görünce aklıma çok güzel fikirler geldi

Name:  IMG_6182.jpg
Views: 525
Size:  73.8 KB

shawshang Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-07-2018, 10:00   #54
Ağaç Dostu
 
shawshang's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-07-2015
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 358
Gelişmeler yakında

Name:  WhatsApp Image 2018-07-01 at 20.06.23.jpg
Views: 433
Size:  75.3 KB

shawshang Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 15-07-2018, 09:08   #55
Ağaç Dostu
 
shawshang's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-07-2015
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 358
Name:  WhatsApp Image 2018-07-14 at 12.18.25(3).jpeg
Views: 428
Size:  67.1 KB

Name:  WhatsApp Image 2018-07-14 at 12.18.25(1).jpeg
Views: 477
Size:  58.6 KB

Name:  WhatsApp Image 2018-07-14 at 12.18.25.jpg
Views: 465
Size:  68.6 KB

Name:  WhatsApp Image 2018-07-14 at 13.19.43(1).jpg
Views: 404
Size:  68.6 KB

Name:  WhatsApp Image 2018-07-14 at 13.19.43(2).jpg
Views: 376
Size:  60.3 KB

shawshang Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 15-07-2018, 09:10   #56
Ağaç Dostu
 
shawshang's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-07-2015
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 358
Name:  WhatsApp Image 2018-07-14 at 13.19.43(3).jpeg
Views: 435
Size:  59.2 KB

Name:  WhatsApp Image 2018-07-14 at 13.19.43.jpg
Views: 465
Size:  70.1 KB

Name:  WhatsApp Image 2018-07-14 at 14.09.43.jpg
Views: 464
Size:  56.9 KB

Name:  WhatsApp Image 2018-07-14 at 15.35.08.jpg
Views: 379
Size:  67.5 KB

Name:  WhatsApp Image 2018-07-14 at 18.29.08(1).jpg
Views: 513
Size:  70.7 KB

shawshang Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 15-07-2018, 09:11   #57
Ağaç Dostu
 
shawshang's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-07-2015
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 358
Name:  WhatsApp Image 2018-07-14 at 18.29.08.jpeg
Views: 422
Size:  65.0 KB

Sonunda suya kavuştuk

Kuyu derinliği 9mt oldu ama genişliği biraz abarttık.

Kullanılan malzemeler;

23 adet büz,( tanesi 85 lira )
3 adet redüksiyon,( tanesi 85 lira )
3 adet kapak, ( tanesi 30 lira )
1 kamyon fırlatma denen büyük çakıl ( 1 kamyon 900 lira ) ve bol bol iş gücü.

sonuç olarak bu dizayn ile yüksekliği 2-2,5 mt arasında olan bu kuyuda 6 tona yakın su toplandı.

shawshang Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 13-03-2019, 12:08   #58
Ağaç Dostu
 
shawshang's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-07-2015
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 358
Mekanda biraz değişikliğe gittik

Name:  WhatsApp Image 2019-03-08 at 16.32.27.jpg
Views: 400
Size:  46.7 KB


Name:  WhatsApp Image 2019-03-08 at 16.32.27 (1).jpg
Views: 416
Size:  37.6 KB

Name:  WhatsApp Image 2019-03-08 at 16.32.27 (2).jpg
Views: 415
Size:  62.9 KB

shawshang Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 13-03-2019, 15:49   #59
Ağaç Dostu
 
derin35's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-03-2017
Şehir: izmir
Mesajlar: 502
Çok güzel. Çok imrendim. İnşallah bizim de olacak da, daha emekliliğe epey var. Tadını çıkarın.

shawshang beğendi.
derin35 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 13-03-2019, 18:35   #60
Ağaç Dostu
 
chelik26's Avatar
 
Giriş Tarihi: 16-11-2018
Şehir: eskişehir
Mesajlar: 502
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi shawshang Mesajı Göster
Mekanda biraz değişikliğe gittik

Eklenti 688764


Eklenti 688765

Eklenti 688766
hava limanı inşatında gömü bulunmuştu dedikodusu vardıda inanmamıştık )

chelik26 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 10:12.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026