![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 29-04-2014
Şehir: Kahramanmaraş
Mesajlar: 773
|
Bugün
Bugün de fena sayılmazdı. Oldukça verimli geçti, çok yol alındı sayılır: Kalan fideler yerlerine dikildi, Bir kısmı arkadaşlara dağıtıldı ve elde kalan son onbeş biber fidesi. Onları da bir yerlere dikerim sanıyorum. Domates ve biberler, Gojiler , güller çapalandı. Yeni alınan 7-8 çilek fidesi saksılara dikildi. Pudra Karanfil saksılandı. Elde bulunan Hüsn-ü Yusuf tohumu, Yer Açelyası ve Katmerli Haseki Küpelisi tohumları torfa ekildi. Yerini bulamayan Naneler kaldı. Onlar da uygun yere dikilmeyi yarına kadar bekleyecekler... Ama Sardunyalarım çiçeklenmiş Hasekim açmaya devam ediyor Menturum(Şebboy) leylak leylak açıyor.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 29-04-2014
Şehir: Kahramanmaraş
Mesajlar: 773
|
Pembelerin her tonu
Eskilerle yeniler bir arada ve pembenin tonları... Hele şu pastel pembeyi çok beğeniyorum. Bir de şu yeni öğrendiğim çiçek coşturanı... Ah bir de makro çekimi güzel yapan bir cihazım olsa değmeyin keyfine bu işin dermişim. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 29-04-2014
Şehir: Kahramanmaraş
Mesajlar: 773
|
Çiçek çiçek..
Tomurcuklar açıyor, yeniden tomurcuklar oluyor, ummadığım çiçekler çiçekleniyor. Sardunya Ceylanım Sardunya Itırım Haseki Küpelim Tohumdan Allicyum yani bal kokulu Ballıcam Ölmek üzereyken geri dönen Küpelim |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|