agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni5035Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 22-05-2015, 23:05   #1
Ağaç Dostu
 
aleydi's Avatar
 
Giriş Tarihi: 21-03-2013
Şehir: eskişehir
Mesajlar: 2,432
Sevgili Asmalıtepe umarım en kısa zamanda bitkiler kendini toparlar . Önce can sağılığı . Dediğiniz gibi bizde de bu yıl donlardan çok kayıplar yaşandı . Keşke yakın olsakta elimizdekileri paylaşsak . Bende sebzeleri erken ekince etrafımdaki büyükler uyardılar . ( Dolu fırtına olabilir erken ) diye . Sürekli hava durumunu takip ediyorum . Yine de tehlike geçmiş değil . Bizim buralarda da her yıl bir iki kere dolu vurur . Geçmiş olsun ,yeni sürgünlerle yüzünüz gülsün .

aleydi Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 23-05-2015, 08:08   #2
Ağaç Dostu
 
asmalıtepe's Avatar
 
Giriş Tarihi: 29-04-2014
Şehir: Kahramanmaraş
Mesajlar: 773
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi aleydi Mesajı Göster
Sevgili Asmalıtepe umarım en kısa zamanda bitkiler kendini toparlar . Önce can sağılığı . Dediğiniz gibi bizde de bu yıl donlardan çok kayıplar yaşandı . Keşke yakın olsakta elimizdekileri paylaşsak . Bende sebzeleri erken ekince etrafımdaki büyükler uyardılar . ( Dolu fırtına olabilir erken ) diye . Sürekli hava durumunu takip ediyorum . Yine de tehlike geçmiş değil . Bizim buralarda da her yıl bir iki kere dolu vurur . Geçmiş olsun ,yeni sürgünlerle yüzünüz gülsün .
Sevgili Aleydi ''aynen,, diye bir moda sözcük var ya..işte aynen diyorum çok haklısınız sağlık olsun. Canlar sağ oldukça herşey yerine gelecektir.

Çok incesiniz paylaşımcı duygularınıza teşekkür ederim. Sizin de iklim konusunda sıkıntılarınız oluyor e sert iklim..Sizdeki doğa sevgisi, bitki sevgisi yumuşatacaktır şartlarınızı.

Sebzeleri çevremde benden önce ekenler oldu da dolu aksattı. Neyse ki saksılardaki domateslerimiz var ya belki onları yeriz

Eklenen Resimler
     
asmalıtepe Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 23-05-2015, 10:47   #3
Ağaç Dostu
 
asmalıtepe's Avatar
 
Giriş Tarihi: 29-04-2014
Şehir: Kahramanmaraş
Mesajlar: 773
Tohumdan

Üstatların tohumdan üretimi yanında komik te olsa bizim de başta sebzeler olmak üzere; Mydonoz, tere roka, fesleğenler, Mavi bodur peygamber çiçeğim, üç aydan beri kotiledon durumundaki karışık sedumlarım ve son olarak Ballıcam...

Çiçek açmaya başlamış.

Eklenen Resimler
  
asmalıtepe Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 24-05-2015, 19:57   #4
Ağaç Dostu
 
asmalıtepe's Avatar
 
Giriş Tarihi: 29-04-2014
Şehir: Kahramanmaraş
Mesajlar: 773
Verimli Gün

Verimliden kasıt maddi değil, zaman ve iş adına değerlendirilen bir gündü.

On adet dikilmiş Salatalık fidesine on adet ekleme yapıldı.

Önce dikilenler üçüncü gününde dolu da yemişlerdi, zor zar kurtuldukları şu günlerde çiçeğe ve meyveye geçmiş olanlar var boylarına bakmadan...Hem de sulama yapılmaması gerekken suya ihtiyaçları var nasıl su vermem..ilk çiçekleri dökerler zahir yapacak birşey yok.

Ve yeni yapılan Salatalık tarhı..

Eklenen Resimler
   
asmalıtepe Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 24-05-2015, 20:17   #5
Ağaç Dostu
 
asmalıtepe's Avatar
 
Giriş Tarihi: 29-04-2014
Şehir: Kahramanmaraş
Mesajlar: 773
Ballıcalar şaşırtıldı. Biraz gecikti çünki çiçek açmışlardı hem de bal kokulu ama çok sıkışıktılar..Fotolarını dikim krizini aşsınlar öyle çekeyim dedim.

Mavi bodur Peygamber çiçeklerini de şaşırttım.

Akçalar'ın yerini değiştirdim, güneşten kurtuldular. Balkon altı güneşi az rüzgarı az ama havadar.. Bir de gerekirse daha daha büyük çöp kovalarına alırım, çünki bahçeye dikemeyeceğim bu şartlarda. Ama iyi olacaklarından umutluyum.

Budayıp düzenlediğim diğer çiçekleri de güneşten kurtarmıştım jüt örtü ile. İnşallah iyileşecekler..

Kadifeleri de şaşırttım. Birsürü kadifem olacak..

Geçen yıl güneş öldürmüştü Ortancalarımı, tekrar dirildiler.

İşte bu da benim favorim Kokulu kırmızı Gülüm. Doludan önce o kadar tomurcuk vardı ki kala kala biricik bu kalmış. Öyle güzel kokuyor ki..

Eklenen Resimler
     
asmalıtepe Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 26-05-2015, 12:35   #6
Ağaç Dostu
 
asmalıtepe's Avatar
 
Giriş Tarihi: 29-04-2014
Şehir: Kahramanmaraş
Mesajlar: 773
Yine yeni yeniden

''Yıkılan güreşe doymazmış,, derler ya..Ben de bir türlü yeniden almaktan vazgeçemiyorum.. belki bir gün yaşatmayı geliştirmeyi açtırmayı öğrenirim umuduyla. Tam yoluna koydum açtırmayı da başardım derkeen.. hiç olazsa bir dolu yağıveriyor olanlar oluyor ve ben yine karar alıyorum daha seralara uğramam bir dal çiçek almam diyorum. Tabi iş öyle değil, içindeki dürtü seni yerinde, kararında bırakmıyor.

Yine seraya gittim şöyle bir bakmak için güya.

Ama bu Yaprak güzellerinin aranjelerini çok beğeniyordum ya, görünce olanlar oldu işte.

Eklenen Resimler
    
asmalıtepe Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 30-05-2015, 18:26   #7
Ağaç Dostu
 
asmalıtepe's Avatar
 
Giriş Tarihi: 29-04-2014
Şehir: Kahramanmaraş
Mesajlar: 773
Bugün

Bugün de fena sayılmazdı. Oldukça verimli geçti, çok yol alındı sayılır:

Kalan fideler yerlerine dikildi, Bir kısmı arkadaşlara dağıtıldı ve elde kalan son onbeş biber fidesi. Onları da bir yerlere dikerim sanıyorum.

Domates ve biberler, Gojiler , güller çapalandı.

Yeni alınan 7-8 çilek fidesi saksılara dikildi.

Pudra Karanfil saksılandı.

Elde bulunan Hüsn-ü Yusuf tohumu, Yer Açelyası ve Katmerli Haseki Küpelisi tohumları torfa ekildi.

Yerini bulamayan Naneler kaldı. Onlar da uygun yere dikilmeyi yarına kadar bekleyecekler...

Ama Sardunyalarım çiçeklenmiş

Hasekim açmaya devam ediyor

Menturum(Şebboy) leylak leylak açıyor..

Eklenen Resimler
     
asmalıtepe Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 02:50.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026