agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni10783Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 21-04-2021, 22:59   #11
Ağaç Dostu
 
Jezebel's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-02-2010
Şehir: İzmir
Mesajlar: 8,681
Galeri: 11
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi its_just_a_ride Mesajı Göster
Soğuklama olmaksızın da çimleniyorlar. Ancak sonrasında mantar enfeksiyonlarına çok dikkat etmek gerekli. Ben ekinezya tohumu ve fideleriyle mücadele etmeyi bırakalı çok oldu . Bir ara yetişkin bitki temin edeceğim.

Ekinezya sorunlu, tohum da ektim, canlı da getirdim, pembe ve beyaz.
Kesinlikle mutlu olmayıp öldü.
Zengarden sitesinde paylaştı, satışta var gibi oldu,

bana araçla 5 dk mesafedeler, öğlen yemek yemeyip onlara gittim.
"Çok küçükler, satamıyoruz, büyümüyorlar" dediler.
Aynısı bizim iklimde "Unutmabeni" çiçeği için de söylenebilir, bir kök yaşatamadım


Name:  forget me not.jpg
Views: 305
Size:  73.1 KB


Bazı belediyeler parklarına dikiyor, yaşıyor, ben saksıda bile yaşatamıyorum.
Kusura bakmayın sayfanızda çok ağladım Sn.TCM.

Havalar da çok serin gitti, tam tatlı patates dikecekken 10 C

Kolay gelsin size.

Jezebel Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 08:32.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026