agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni1673Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 26-11-2013, 22:05   #11
Ağaç Dostu
 
Aysis's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-07-2010
Şehir: İzmir
Mesajlar: 530
Name:  Resim 565-800.jpg
Views: 713
Size:  49.4 KB

Name:  Resim 570-800.jpg
Views: 732
Size:  30.6 KB

Name:  Resim 571-800.jpg
Views: 752
Size:  32.1 KB

Ağustosta sulamaya başladığımız enginarlar yeşermeye başladı.

Name:  Resim 567-800.jpg
Views: 814
Size:  63.8 KB

Sevgili komşularımdan Hamiyet abla Kuşadası ndan bir çiçek tohumu getirmişti. Onu fide yapıp Mayıs gibi bahçeme havuzun kenarı gibi dikmiştik. İsmini bilmiyorum çok gösterişli bir çiçek fidelerden bir tanesi 1.5 m kadar boylandı alt yaprakları koyu bordo renkli olup ağustos gibi taç yaprakları fuşya rengine dönüştü. Ayni Atatürk çiçeği gibi yapraklar renk değiştiriyor. Çok gösterişli. Dikerken çiçeğin nasıl bir şey olduğunu bilmediğimden sadece rengini öğrenip, Ederwise çiçeği ile bir araya dikmiştim. İyi ki öyle yapmışım. Biri beyaz diğeri kırmızı pek güzel oldular. Birkaç resmini koydum bakalım bu çiçeği tanıyan var mı?

Name:  Resim 546-800.jpg
Views: 747
Size:  72.4 KB

Aysis Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 10:23.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026