![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-07-2010
Şehir: İzmir
Mesajlar: 530
|
![]() ![]() ![]() Ağustosta sulamaya başladığımız enginarlar yeşermeye başladı. ![]() Sevgili komşularımdan Hamiyet abla Kuşadası ndan bir çiçek tohumu getirmişti. Onu fide yapıp Mayıs gibi bahçeme havuzun kenarı gibi dikmiştik. İsmini bilmiyorum çok gösterişli bir çiçek fidelerden bir tanesi 1.5 m kadar boylandı alt yaprakları koyu bordo renkli olup ağustos gibi taç yaprakları fuşya rengine dönüştü. Ayni Atatürk çiçeği gibi yapraklar renk değiştiriyor. Çok gösterişli. Dikerken çiçeğin nasıl bir şey olduğunu bilmediğimden sadece rengini öğrenip, Ederwise çiçeği ile bir araya dikmiştim. İyi ki öyle yapmışım. Biri beyaz diğeri kırmızı pek güzel oldular. Birkaç resmini koydum bakalım bu çiçeği tanıyan var mı? ![]() |
|
|
|
|
|