agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni2420Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 27-01-2013, 06:55   #1
Ağaç Dostu
 
tekomusti's Avatar
 
Giriş Tarihi: 04-03-2011
Şehir: konya
Mesajlar: 1,497
hocam ellerinize sağlık

Muallim beğendi.
tekomusti Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 27-01-2013, 07:47   #2
Ağaç Dostu
 
Muallim's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi tekomusti Mesajı Göster
hocam ellerinize sağlık
Sevgili Hemşerim tekomusti,

Sayfamı ziyaret ettiğinize, beğendiğinize çok sevindim.

Dilek ve temennilerinize teşekkür ederim.

Sağlıklı mutlu kalın.

Selam ve sevgilerimle..

Muallim Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 27-01-2013, 13:48   #3
Ağaç Dostu
 
Muallim's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
Arazilerimzde doğal yetişen mersin çalısı ve meyvesi.
Meyve sonbaharda olur,yenilir.
Name:  DSC03082.jpg
Views: 743
Size:  75.6 KB
Name:  DSC03048.jpg
Views: 768
Size:  43.4 KB

Muallim Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 28-01-2013, 05:56   #4
Ağaç Dostu
 
Muallim's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
Kasımpatılarım
Name:  DSC03022.jpg
Views: 692
Size:  72.6 KB
Name:  DSC03023.jpg
Views: 684
Size:  58.1 KB
Name:  DSC03032.jpg
Views: 706
Size:  70.9 KB

Muallim Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 28-01-2013, 14:38   #5
Ağaç Dostu
 
Muallim's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
Yöremizde zeytinliklerde doğal olarak yetişen ahlat(Yabani armut) ağacı ve meyveleri.
Name:  DSC03080.jpg
Views: 673
Size:  71.5 KB
Name:  DSC03081.jpg
Views: 678
Size:  73.5 KB

Muallim Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 27-01-2013, 07:46   #6
Moderatör
 
Güler's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-04-2007
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 28,429
Galeri: 103
Sayın Muallim, bilgilerimizi de paylaşmak için buradayız. Ben de bu siteye üye olduktan sonra o kadar çok şey öğrendim ki.
Her zaman agaclar.net hocalarına ve buradaki arkadaşlara ne kadar çok şükran borcum olduğunu düşünürüm.

Güler Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 01-02-2013, 06:14   #7
Ağaç Dostu
 
Muallim's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
Çiçeklerim

Name:  DSC03026.jpg
Views: 643
Size:  67.4 KB

Name:  DSC03059.jpg
Views: 622
Size:  71.8 KB

Name:  DSC03109.jpg
Views: 613
Size:  71.7 KB

Muallim Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-02-2013, 22:59   #8
Ağaç Dostu
 
Muallim's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
Çiçeklerim
Name:  DSC03062.jpg
Views: 633
Size:  54.5 KB
Name:  DSC03029.jpg
Views: 625
Size:  73.4 KB

Muallim Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 02-02-2013, 23:11   #9
Ağaç Dostu
 
Muallim's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
Bahçem ve kır çiçekleri
Name:  DSC03041.jpg
Views: 617
Size:  72.0 KB

Name:  DSC03054.jpg
Views: 595
Size:  73.9 KB

Muallim Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 03-02-2013, 11:58   #10
Ağaç Dostu
 
Muallim's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
Bahçemdeki zeytin ağaçları
Name:  DSC03044.jpg
Views: 599
Size:  73.9 KB
Name:  DSC03042.jpg
Views: 607
Size:  71.7 KB
Name:  DSC02054.jpg
Views: 579
Size:  71.7 KB

Muallim Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 03-02-2013, 12:03   #11
Ağaç Dostu
 
Muallim's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
Bahçemdeki Çiçekler
Name:  DSC03031.jpg
Views: 572
Size:  73.1 KB
Name:  DSC03033.jpg
Views: 580
Size:  74.7 KB
Name:  DSC03063.jpg
Views: 577
Size:  63.7 KB
Name:  DSC03069.jpg
Views: 571
Size:  44.7 KB

Muallim Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 03-02-2013, 12:01   #12
/
 
Giriş Tarihi: 17-01-2013
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 929
Sn Muallim,günaydın yine döktürmüşsünüz. Çok güzeller. Sevgi ve Saygılar.

gülenyüz Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 07-02-2013, 14:16   #13
Ağaç Dostu
 
Muallim's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi gülenyüz Mesajı Göster
Sn Muallim,günaydın yine döktürmüşsünüz. Çok güzeller. Sevgi ve Saygılar.
Sayın gülenyüz,

Bir şey yapmadık,olanı resimledik.

Bahçe Milas'ta olduğundan,iklim uygun.Dikince,bakınca güzel oluyor.

İltifatınız için teşekkür ederim.

Sağlıklı mutlu günler dilerim.

Selam ve sevgilerimle

Muallim Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-02-2013, 09:37   #14
Ağaç Dostu
 
Muallim's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
İnekleri kırda otlayan komşudan süt aldık.Üstelik litresi 1 tl.Yoğurt yaptık.yoğurdun üstünde parmak kalınlığında kaymak vardı.
Markalı yoğurtlardan çok farklı.İnsanın yedikçe yıyesi geliyor.Ne yediğini biliyorsun.

Bahçeye soğan,sarımsak diktik.Maydanoz, tere ektik.Nisan ayından itibaren taze taze tüketmeye hazır olur.
Doğal yetişenin tadı bir başka olur.

Name:  DSC03174.jpg
Views: 518
Size:  71.6 KB


Düzenleyen Muallim : 09-02-2013 saat 11:02
Muallim Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 09-02-2013, 10:59   #15
Ağaç Dostu
 
Muallim's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
Ocak ayı başında olan aşırı soğuklardan mandalinamın uç filizleri zarar gördü..
Begonvillerin gövdelerini çulla sarmıştım ,durumları belli değil.
Şimdilik başka fidanlarda zarar gözükmüyor.

Name:  DSC03177.jpg
Views: 541
Size:  71.7 KB


Düzenleyen Muallim : 09-02-2013 saat 16:03
Muallim Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 10-02-2013, 06:36   #16
Ağaç Dostu
 
Muallim's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
Yeni beğendiğim sağdan soldan bulup diktğim kasımpatı çeliklerim filizlenmeye başladılar.
Mayıs ayında esas yerlerine dikilecek.
Bu sezonda bunlarda diğerleri gibi açar.

Nisan,Mayıs aylarında eskilerde seyreltme yapılacak.
Name:  DSC03176.jpg
Views: 510
Size:  72.8 KB


Düzenleyen Muallim : 13-02-2013 saat 15:29
Muallim Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 14-02-2013, 09:32   #17
/
 
Giriş Tarihi: 17-01-2013
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 929
Günaydınlar.Kır papatyaları harika bahar yaklaştıkça içimizi bir sevinç kaplıyor.

gülenyüz Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 14-02-2013, 12:18   #18
Ağaç Dostu
 
Muallim's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
Sağdan soldan aldığım karanfil çeliklerini küçük saksılara diktim. Hepsi yeşerdi.

Nisan ayında daha büyük saksılara aktarma yapılacak.

Aynı randımanı yazın, hava nemli olmadığından alamadım.

Name:  DSC03114.jpg
Views: 795
Size:  66.1 KB

Muallim Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 14-02-2013, 22:31   #19
Ağaç Dostu
 
Muallim's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi gülenyüz Mesajı Göster
Günaydınlar.Kır papatyaları harika bahar yaklaştıkça içimizi bir sevinç kaplıyor.
Günaydın sevgili gülenyüz,

Kır çiçeklerinin açması doğanın yeniden doğması..

Hayatın yeniden başlaması gibi bir duygu..

Bize sevinç veriyor.

Selam ve sevgiler.

Muallim Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 14-02-2013, 13:31   #20
Ağaçsever
 
Giriş Tarihi: 21-02-2011
Şehir: izmir. urla
Mesajlar: 80
sayın muallim, bende şimdi sizlerin resimlerini gezmeye başladım, sizde benim gibi baharın geldiğini kırlarla müjdelemişsiniz, çok güzeller değilmi, bayılıyorum bu görüntülere, mutlu ettiniz hepimizi teşekkürler.

dilek aydemir Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 15-02-2013, 06:02   #21
Ağaç Dostu
 
Muallim's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi dilek aydemir Mesajı Göster
sayın muallim, bende şimdi sizlerin resimlerini gezmeye başladım, sizde benim gibi baharın geldiğini kırlarla müjdelemişsiniz, çok güzeller değilmi, bayılıyorum bu görüntülere, mutlu ettiniz hepimizi teşekkürler.
Sayın dilek aydemir,

Bahçe ziyaretime hoş geldiniz.

Sizleri mutlu edebiliyorsam,bu benim için de bir mutluluktur.

Kırlar,kır çiçekleri doğanın özüdür..Oralar bakirdir.Kır çiçekleri özgürdür..

Selam ve sevgilerimle sağlıklı kalın.

Muallim Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 15-02-2013, 06:05   #22
Ağaç Dostu
 
Muallim's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
Bahçelere,kırlara bahar geldi.Her taraf rengarenk.

Name:  Karapaşa Papatya.jpg
Views: 1066
Size:  64.9 KB

Name:  Papatya Tarlası.jpg
Views: 4737
Size:  73.8 KB

Muallim Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-02-2013, 07:12   #23
Ağaç Dostu
 
Muallim's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
Bahçelerimdeki ağaçları gençleştirmek için kesim yaparım.

Çıkan odunların bir kısmını sobada yakarım.Başka yakıt kullanmam.

Bir kısmını da bahçe ocağında, yemek yaparken kullanırız.

Odun ateşinde yapılan yemek daha lezzetli olur.

O yüzden altı ayda bir tüp değiştiririz.

Name:  DSC03057.jpg
Views: 733
Size:  71.7 KB

Name:  DSC03058.jpg
Views: 729
Size:  72.0 KB

Muallim Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-02-2013, 18:37   #24
/
 
Giriş Tarihi: 17-01-2013
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 929
Ne güzel eğer bir şeyle uğraşıp emek verip bir şeyler yapılıyorsa faydasını da görmek lazım.Ellerinize emeğinize sağlık.

gülenyüz Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 17-02-2013, 05:18   #25
Ağaç Dostu
 
Muallim's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi gülenyüz Mesajı Göster
Ne güzel eğer bir şeyle uğraşıp emek verip bir şeyler yapılıyorsa faydasını da görmek lazım.Ellerinize emeğinize sağlık.
Sayın gülenyüz,

Ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için teşekkür ederim.

Selam ve sevgilrimle...

Muallim Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 17-02-2013, 05:37   #26
Ağaç Dostu
 
Muallim's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
Bahçemde kullanmak için gübre kompostu hazırladım.

2x5x0,5 metre ölçülerinde çukur kazdım.
Çukurun altına çevreden bulduğum kekik çalısı atıklarını serdim.
Üstüne 10 cm kalınlığında taze sığır gübresi serdim.
Onun üstüne tekrar kekik çalısı serdim.
Onun üstüne bahçeden yolduğum otları serdim.
Sonra en üste; ince toprak serdim ve üstünü sergi naylonla kapattım.

Tabakalar arasına 30 kg azotlu gübre serptim.10 gün arayla naylonu açıp, suladım.

Bir defa aktardım.

5 ay sonra bahçede kullanmaya başladım. Aralık ayında meyve, asma, gül fidanlarına birer teneke döktüm.

Nergis, sümbül kasımpatıların diplerine bolca serptim.

Baharda sonucu merak ediyorum.

Muallim Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 17-02-2013, 05:45   #27
Ağaç Dostu
 
Muallim's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
‘’Arkadaşım Eşek...’’Kırsal kesimin Kara Kaçanı...’’

Eski yıllarda, yöre köylerimizin her evinde bir-iki tane eşek bulunurdu. Evin bütün yükünü bu eşekler taşırdı.

Şimdi traktörün giremediği yerlerdeki yüklerin (zeytin çuvalları) taşınmasında kullanılır.

O yüzden sayıları çok azaldı. Her köyde; bir-iki tane ya var, ya yok.

İlçemizde buna bağlı nalbant, semerci ustaları, hanlar vardı. Hepsi yok oldu…

Name:  DSC03134.jpg
Views: 734
Size:  47.1 KB

Muallim Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 17-02-2013, 07:20   #28
Ağaç Dostu
 
tekomusti's Avatar
 
Giriş Tarihi: 04-03-2011
Şehir: konya
Mesajlar: 1,497
hocam kır papatyaları süper insanın gönlü bir hoş oluyor çok güzeller
saygılar

tekomusti Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 17-02-2013, 07:42   #29
Ağaç Dostu
 
Muallim's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
Sevgili hemşehrim tekomusti,

Ziyaretine sevindim.Güzel sözlerin için teşekkür ederim.

Kır papatyaları doğanın kendi tetiştirdiği çiçek.

Ben sadece resmini çektim.

Selam ve sevgilerimle...

Muallim Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 17-02-2013, 07:43   #30
Ağaç Dostu
 
Muallim's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
Sevgili hemşehrim tekomusti,

Ziyaretine sevindim.Güzel sözlerin için teşekkür ederim.

Kır papatyaları doğanın kendi yetiştirdiği çiçek.

Ben sadece resmini çektim.

Selam ve sevgilerimle...

Muallim Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 00:15.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026