![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 04-03-2011
Şehir: konya
Mesajlar: 1,497
|
hocam ellerinize sağlık |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
|
Sevgili Hemşerim tekomusti, Sayfamı ziyaret ettiğinize, beğendiğinize çok sevindim. Dilek ve temennilerinize teşekkür ederim. Sağlıklı mutlu kalın. Selam ve sevgilerimle.. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
|
Arazilerimzde doğal yetişen mersin çalısı ve meyvesi. Meyve sonbaharda olur,yenilir. ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
|
Kasımpatılarım ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
|
Yöremizde zeytinliklerde doğal olarak yetişen ahlat(Yabani armut) ağacı ve meyveleri. ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Moderatör
|
Sayın Muallim, bilgilerimizi de paylaşmak için buradayız. Ben de bu siteye üye olduktan sonra o kadar çok şey öğrendim ki. Her zaman agaclar.net hocalarına ve buradaki arkadaşlara ne kadar çok şükran borcum olduğunu düşünürüm. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
|
Çiçeklerim ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
|
Çiçeklerim ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
|
Bahçem ve kır çiçekleri ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
|
Bahçemdeki zeytin ağaçları ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
|
Bahçemdeki Çiçekler ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
/
Giriş Tarihi: 17-01-2013
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 929
|
Sn Muallim,günaydın yine döktürmüşsünüz. Çok güzeller. Sevgi ve Saygılar. |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
|
Alıntı:
Bir şey yapmadık,olanı resimledik. Bahçe Milas'ta olduğundan,iklim uygun.Dikince,bakınca güzel oluyor. İltifatınız için teşekkür ederim. Sağlıklı mutlu günler dilerim. Selam ve sevgilerimle |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
|
İnekleri kırda otlayan komşudan süt aldık.Üstelik litresi 1 tl.Yoğurt yaptık.yoğurdun üstünde parmak kalınlığında kaymak vardı. Markalı yoğurtlardan çok farklı.İnsanın yedikçe yıyesi geliyor.Ne yediğini biliyorsun. Bahçeye soğan,sarımsak diktik.Maydanoz, tere ektik.Nisan ayından itibaren taze taze tüketmeye hazır olur. Doğal yetişenin tadı bir başka olur. ![]() Düzenleyen Muallim : 09-02-2013 saat 11:02 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
|
Ocak ayı başında olan aşırı soğuklardan mandalinamın uç filizleri zarar gördü.. Begonvillerin gövdelerini çulla sarmıştım ,durumları belli değil. Şimdilik başka fidanlarda zarar gözükmüyor. ![]() Düzenleyen Muallim : 09-02-2013 saat 16:03 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
|
Yeni beğendiğim sağdan soldan bulup diktğim kasımpatı çeliklerim filizlenmeye başladılar. Mayıs ayında esas yerlerine dikilecek. Bu sezonda bunlarda diğerleri gibi açar. Nisan,Mayıs aylarında eskilerde seyreltme yapılacak. ![]() Düzenleyen Muallim : 13-02-2013 saat 15:29 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
/
Giriş Tarihi: 17-01-2013
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 929
|
Günaydınlar.Kır papatyaları harika bahar yaklaştıkça içimizi bir sevinç kaplıyor. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
|
Sağdan soldan aldığım karanfil çeliklerini küçük saksılara diktim. Hepsi yeşerdi. Nisan ayında daha büyük saksılara aktarma yapılacak. Aynı randımanı yazın, hava nemli olmadığından alamadım. ![]() |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
|
Alıntı:
Kır çiçeklerinin açması doğanın yeniden doğması.. Hayatın yeniden başlaması gibi bir duygu.. Bize sevinç veriyor. Selam ve sevgiler. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 21-02-2011
Şehir: izmir. urla
Mesajlar: 80
|
sayın muallim, bende şimdi sizlerin resimlerini gezmeye başladım, sizde benim gibi baharın geldiğini kırlarla müjdelemişsiniz, çok güzeller değilmi, bayılıyorum bu görüntülere, mutlu ettiniz hepimizi teşekkürler. |
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
|
Alıntı:
Bahçe ziyaretime hoş geldiniz. Sizleri mutlu edebiliyorsam,bu benim için de bir mutluluktur. Kırlar,kır çiçekleri doğanın özüdür..Oralar bakirdir.Kır çiçekleri özgürdür.. Selam ve sevgilerimle sağlıklı kalın. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
|
Bahçelere,kırlara bahar geldi.Her taraf rengarenk. ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
|
Bahçelerimdeki ağaçları gençleştirmek için kesim yaparım. Çıkan odunların bir kısmını sobada yakarım.Başka yakıt kullanmam. Bir kısmını da bahçe ocağında, yemek yaparken kullanırız. Odun ateşinde yapılan yemek daha lezzetli olur. O yüzden altı ayda bir tüp değiştiririz. ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#24 |
|
/
Giriş Tarihi: 17-01-2013
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 929
|
Ne güzel eğer bir şeyle uğraşıp emek verip bir şeyler yapılıyorsa faydasını da görmek lazım.Ellerinize emeğinize sağlık. |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
|
Alıntı:
Ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Selam ve sevgilrimle... |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
|
Bahçemde kullanmak için gübre kompostu hazırladım. 2x5x0,5 metre ölçülerinde çukur kazdım. Çukurun altına çevreden bulduğum kekik çalısı atıklarını serdim. Üstüne 10 cm kalınlığında taze sığır gübresi serdim. Onun üstüne tekrar kekik çalısı serdim. Onun üstüne bahçeden yolduğum otları serdim. Sonra en üste; ince toprak serdim ve üstünü sergi naylonla kapattım. Tabakalar arasına 30 kg azotlu gübre serptim.10 gün arayla naylonu açıp, suladım. Bir defa aktardım. 5 ay sonra bahçede kullanmaya başladım. Aralık ayında meyve, asma, gül fidanlarına birer teneke döktüm. Nergis, sümbül kasımpatıların diplerine bolca serptim. Baharda sonucu merak ediyorum. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
|
‘’Arkadaşım Eşek...’’Kırsal kesimin Kara Kaçanı...’’ Eski yıllarda, yöre köylerimizin her evinde bir-iki tane eşek bulunurdu. Evin bütün yükünü bu eşekler taşırdı. Şimdi traktörün giremediği yerlerdeki yüklerin (zeytin çuvalları) taşınmasında kullanılır. O yüzden sayıları çok azaldı. Her köyde; bir-iki tane ya var, ya yok. İlçemizde buna bağlı nalbant, semerci ustaları, hanlar vardı. Hepsi yok oldu… ![]() |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 04-03-2011
Şehir: konya
Mesajlar: 1,497
|
hocam kır papatyaları süper insanın gönlü bir hoş oluyor çok güzeller saygılar |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
|
Sevgili hemşehrim tekomusti, Ziyaretine sevindim.Güzel sözlerin için teşekkür ederim. Kır papatyaları doğanın kendi tetiştirdiği çiçek. Ben sadece resmini çektim. Selam ve sevgilerimle... |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-10-2007
Şehir: Konya,Milas
Mesajlar: 433
|
Sevgili hemşehrim tekomusti, Ziyaretine sevindim.Güzel sözlerin için teşekkür ederim. Kır papatyaları doğanın kendi yetiştirdiği çiçek. Ben sadece resmini çektim. Selam ve sevgilerimle... |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|