![]() |
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-05-2012
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 9,354
|
Tamam Sevgili Sudenur'um izleyelim bakalım, ne olacaklar derken uç aldığın fide de gayet güzel görünüyor maşallah!.. Çiçeğinin rengi de çok güzelmiş. Ellerine sağlık. |
|
|
|
|
|