26-02-2014, 10:06
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 01-05-2012
Şehir: İzmir
Mesajlar: 734
|
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi YeniGine
Sevgili Gürcan çok sevindim, maşallah!.. Hiç belli etmedin ama, umudu kesmişsin, çimlenmişler ve üstüne bir de büyümüşler. Hani çimlenmiş fotoğrafları?..
Tamam bunların bir salata olmuş hallerini fotoğraflarsın inşallah...
|
Teşekkürler sevgili YeniGine.
Saksıya tohumları ektikten sonra geç çimlenmişlerdi.Birde tek tük çıkmaya başlayınca dedim ''galiba beceremedim ekmesini'' ama zamanla büyümeye başlayınca fotoğrafladım ve roka gibi bir yeşillik canavarı olarak  sevindim.Yakında yanında limon ile birlikte resmini çekerim. 
Sevgilerle...
|
|
|