![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Canım daha oturamadık, dört yıl önce almıştık, orası şehirden uzak diye kızlar istememişti, küçük kız da evlenirse o zaman taşınacağız, enişten o bahçeyle ilgilenmesine ilgileniyor ama benim çiçeklerimi de rahat bırakmıyor ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-02-2008
Şehir: Graz(Avusturya)
Mesajlar: 2,666
|
Fatos hanim lupininizin acip gecmek üzere olan ciceklerini ve kötü olan yapraklarini keserseniz birkac kez ciceklenir. Bir tane cicegi tohumluk olarak birakabilirsiniz tabii. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
|
İlk defa lupin yetiştireceğim, başarılı olabilirmiyim bilemiyorum, olmazsa karşı tepelere çıkıp tohumlarından toplamayı düşünüyorum. Bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim, Sevgili Çiçeksever. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|