agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni2067Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 10-11-2010, 19:34   #11
Ağaç Dostu
 
Fatoş's Avatar
 
Giriş Tarihi: 19-12-2009
Şehir: İzmir
Mesajlar: 1,660
Galeri: 120
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi nurcanaybay Mesajı Göster
Fatoş hanım ;
damadınız hem becerikli hem de zevkli , daha önce yaptığı bank ile de dikkatimizi çekmişti.
Ellerine sağlık.Damadınıza sebze adalarını da gösterseniz ,hazır elinden geliyor ...çok güzel olacağın dan eminim ayrıca çok da derli toplu hoş bir görüntü oluyor.

Evlerinin bulunduğu bölge de çok güzel , Urla'da mı merak ettim ....sağlık ve huzurla oturmalarını dilerim.
Nurcan hanımcığım, iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Damadımın bu işleri hobi şeklinde yapıyor, oldukça güzel şeyler elinden çıkıyor. Ancak pazar günleri uğraşabiliyor. Allahtan yan bahçedeki komşularıda pazar günleri bahçede böyle çalışıyormuş, kızım ' anne kendimi marangozanede zannediyorum' diyor Bir ara onlarında bahçelerini de çekeceğim, orada da değişik şeyler yapılmış
Seferihisar yolu üzerinde Yelki köyünün girişinin civarında, sebze adalarını hatırlattığınız için teşekkür ederim.

Fatoş Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 01:46.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026