![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
SDurul'cuğum,apartman katında otururken bazen çiçekler mi, bazende kedi mi ben mi diye çıkışıyordu , şimdi emekli oldu büyük değişim geçiriyor,hem seviniyorum, hem kızıyorum, hem de şaşırıyorum, ikisi de onun için vazgeçilmez oldu. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|