![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 15-01-2011
Şehir: ordu
Mesajlar: 915
|
Hocam daha uzun yıllar buradan sizi izlemek istıyoruz. Yorulmak yok Hocam. Hocam aklım karışmıştı. Sizin sayenizde artık netleşti. Birinci bende var özenle balkonda bakıyorum. İkincisi ben de yok sizde var. Üçüncüsü de bizimburada fındık bahçelerinde dolu. Çok çok teşekkür ederim. Saygılarmla... |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|