09-12-2013, 18:29
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 12-04-2008
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 4,928
|
Rudbekia (Güneş Şapkası) da hala çiçekteydi.
Biberiye,
Ve Hibiscus Mutabilis ,en güzel çiçeklerini yeni açmaya başlamıştı.
Veeee...BIRAKIP GELMEK ZORUNDA KALDIK. 
|
|
|