agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni10440Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 23-05-2013, 15:04   #1
Ağaç Dostu
 
Orhan Özbilgiç's Avatar
 
Giriş Tarihi: 12-04-2008
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 4,928
Galeri: 83
Kokusuz Filbahri!

Name:  030-030.jpg
Views: 3039
Size:  71.7 KB

Name:  028-028.jpg
Views: 1910
Size:  71.4 KB

Name:  025-025.jpg
Views: 891
Size:  70.7 KB

Name:  024-024.jpg
Views: 871
Size:  70.2 KB

Sarı papatya.

Name:  011-011.jpg
Views: 867
Size:  71.9 KB

Orhan Özbilgiç Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 23-05-2013, 15:15   #2
Ağaç Dostu
 
Orhan Özbilgiç's Avatar
 
Giriş Tarihi: 12-04-2008
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 4,928
Galeri: 83
Sevgili Fikret Eren''in armağanı olan, soğanlı bitkiler, bu yaz büyük olasılıkla çiçeklenecekler. Tekrar teşekkür ederim.


Name:  064-229.jpg
Views: 853
Size:  75.3 KB

Name:  065-230.jpg
Views: 850
Size:  75.2 KB

Name:  066-231.jpg
Views: 873
Size:  75.2 KB

Nergis, lale ve sümbül soğanlarını söktüm.

Name:  067-232.jpg
Views: 889
Size:  70.8 KB

İğ ağacı fidesine musallat olan köstebeği kaçırmak üzere, hemen dibine eşimin armağanı olan, hem solar lamba olan köstebek kaçırıcıyı sapladım. Heyhatt! elektrik direği dibi zannetti herhalde. Sadece orayı kabartmaya başladı.

Name:  053-218.jpg
Views: 864
Size:  73.2 KB

Orhan Özbilgiç Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 23-05-2013, 15:22   #3
Ağaç Dostu
 
Orhan Özbilgiç's Avatar
 
Giriş Tarihi: 12-04-2008
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 4,928
Galeri: 83
Küstüm çiçeği, Çin karanfili ve mor Datura fidelerini, viyollerden alıp saksılara şaşırttım.

Viyollerde bekleyen birkaç çeşit bitki fidesi hala var.

Itırşahi ve Kaliforniya Gelinciği çıkmayanlar arasında.

Name:  098-028.jpg
Views: 876
Size:  70.0 KB

Name:  099-029.jpg
Views: 955
Size:  71.7 KB

Name:  106-036.jpg
Views: 864
Size:  69.7 KB

Name:  107-037.jpg
Views: 927
Size:  68.6 KB

Name:  215-145.jpg
Views: 866
Size:  62.6 KB

Orhan Özbilgiç Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 23-05-2013, 15:28   #4
Ağaç Dostu
 
Orhan Özbilgiç's Avatar
 
Giriş Tarihi: 12-04-2008
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 4,928
Galeri: 83
Sayın Zeki Yağlı'nın armağanı Monarda Didmya yerini sevdi. Hızla gelişiyor.Teşekkürler dostum.

Name:  158-088.jpg
Views: 837
Size:  72.7 KB

Eşimin sakızları yeni açmaya başladı.

Name:  235-165.jpg
Views: 848
Size:  48.5 KB

Name:  233-163.jpg
Views: 856
Size:  65.1 KB

Name:  232-162.jpg
Views: 838
Size:  42.7 KB

Name:  230-160.jpg
Views: 870
Size:  48.9 KB

Orhan Özbilgiç Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 25-05-2013, 21:13   #5
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 23-01-2012
Şehir: Ankara
Mesajlar: 1,397
Bahçem için bitki seçimleri yapmadan evvel muhakkak bir kez turluyorum bahçenizi Orhan hocam. Aynı iklim koşullarına sahip değiliz ama yok yok maşallah, google arama motorunda arama yapar gibi bahçenizde göz gezdiriyorum dikmeyi düşündüğüm bitkilere. Kokusunu merak edip geçen yıl aldığım filbahrim benim de kokusuz açtı.

Sudenur Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 25-05-2013, 22:05   #6
Ağaç Dostu
 
Orhan Özbilgiç's Avatar
 
Giriş Tarihi: 12-04-2008
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 4,928
Galeri: 83
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Sudenur Mesajı Göster
Bahçem için bitki seçimleri yapmadan evvel muhakkak bir kez turluyorum bahçenizi Orhan hocam. Aynı iklim koşullarına sahip değiliz ama yok yok maşallah, google arama motorunda arama yapar gibi bahçenizde göz gezdiriyorum dikmeyi düşündüğüm bitkilere. Kokusunu merak edip geçen yıl aldığım filbahrim benim de kokusuz açtı.
Bitkiler konusunda, aynı zevkleri paylaşıyor olmak çok güzel bir duygu. Dilerim sizde gönlünüze göre bir bahçe yaratırsınız. ''Yaratırsınız!'' diyorum, zira bu işin sonu yok. Sürekli yeni güzelliklerle tanışılıyor ve bahçeye taşınıyor.

Filbahrinin çiçeklenmesi, görsel olarak çok güzel. Ahh...Birde kokusu olsaydı. Değil mi ya?

Selam ve sevgiler.

Orhan Özbilgiç Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 24-05-2013, 13:36   #7
Ağaç Dostu
 
jeozuu's Avatar
 
Giriş Tarihi: 08-05-2011
Şehir: Salalah-Umman
Mesajlar: 292
Galeri: 1
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Orhan Özbilgiç Mesajı Göster
Kokusuz Filbahri!
Merhaba Orhan Bey,

Bahçeniz muhteşem öncelikle onu söyleyeyim.

Bu sene ben de bir yasemin aldım, şimdi küçük çiçekler açmaya başladı ama sizin filbahri gibi benim yasemin de kokusuz. Nedendir anlamadım, sırf kokusu için almıştım halbuki.

jeozuu Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 24-05-2013, 20:35   #8
Ağaç Dostu
 
Orhan Özbilgiç's Avatar
 
Giriş Tarihi: 12-04-2008
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 4,928
Galeri: 83
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi jeozuu Mesajı Göster
Merhaba Orhan Bey,

Bahçeniz muhteşem öncelikle onu söyleyeyim.

Bu sene ben de bir yasemin aldım, şimdi küçük çiçekler açmaya başladı ama sizin filbahri gibi benim yasemin de kokusuz. Nedendir anlamadım, sırf kokusu için almıştım halbuki.
Sevgili jeozuu;
Teşekkür ederim. Büyük olması hoş ama çok yorucu oluyor. Bakalım ne zamana kadar asılabileceğiz?
Yaaa.. İşte bazen böyle oluyormuş. Bende düşünemezdim, kokusuz filbahri olabileceğini. Ama Yaseminde kokusuzuna rastlamıştım.
Demekki, bazı bitkileri alırken çiçekli olmaları tercih nedeni olmalıymış. Ama kaç kişi buna dikkat eder ki?
Sağlık olsun be jeozuu.
Selam ve sevgiler.

Orhan Özbilgiç Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 18:37.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026