![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-04-2009
Şehir: ankara-gölbaşı
Mesajlar: 714
|
Satı Hanım, Ilgın ne kadar güzelmiş bayldım. Şebboylarınız ve diğerleri de harika görünüyor. Ellerinize sağlık. Sizin Ilgının çiçekleri , Zeki beyin toplantıda verdiği Filipendula rubra 'Venusta' ya (biz cemo ile pamuk şeker diyoruz) ne kadar çok benziyor. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Sevgili nurguldk, evet ya çok benziyor şimdi görsellerde baktım çiçekleri aynı fakat yaprak yapısı tamamen farklı,çok teşekkürler o sizin güzelliğiniz. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Aaaa dedim kaldım önce. İlgın diye okuyunca yine şaşırdım. Zira ilgını beyaz acar sanırdım. |
|
|
|
|
![]() |
|
|