![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 10-04-2010
Şehir: Kocaeli
Mesajlar: 163
|
Sayın Satı Uğurtan,desenize biz açelyaları boşuna atmışık.Sayın Cemonun bu bilgisini daha önceden bilseydim açelyalar belkide çöpe gitmekten kurtulurlardı.Çiçekleriniz çok güzeller maşallah..... |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|