![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 25-06-2010
Şehir: İzmir
Mesajlar: 2,129
|
Sayın Satı Uğurtan; çiçekler, renkler harika. Beyaz laleler birarada çok asil durmuş. Ama benim favorim sarı-kırmızı lale. Fanatik tarafım ağır bastı galiba. ![]() Fuşya pembe ve mor çiçeklere ne tür olsa bayılırım. Ellerinize sağlık hepsi çok güzeller. Bize bu güzellikleri görüntülediğiniz için de teşekkürler. |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|