![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-02-2009
Şehir: İzmir
Mesajlar: 708
|
Sevgili ozbey Bahcenize bahar sevgiyle gelmiş, sizin emeginizde birleşince ortaya çok güzel bir mekan çıkmış. Bu güzellik içinde kahvenizi keyifle yudumlayıp keyfini sonuna kadar çıkardığınızı düşünüyorum. Sağlıcakla kalın. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Sevgili Birol, teşekkür ederim. Geceleri halen soğuk, gündüz hava çok güzel. Baharın tüm sevinci insanın içini dolduruyor. Sizinde bahsettiğiniz gibi, yudumlanan kahvenin bile tadı bambaşka. Birde yakamı haziran böceklerinden kurtarabilirsem çok mutlu olacağım. |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| japon gülü, latin, sardunya, solanum, süs fasulyesi |
|
|