![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-07-2009
Şehir: Istanbul
Mesajlar: 401
|
10 gün kadar önce topraktan birşey çimlenmeye başladı. Arada yazlığa gittim geldim yoğun mesai falan fazla bakma şansım olmadı. Bu sabah baktığımda boyları neredeyse yarım metre olmuş ve pembe pembe çiçekler açmaya başlamış. Dümdüz hortum gibi, dimdik bir bitki ve hepsinin tepesinde tek bir çiçek var. En kısa zamanda resmini çekip göndereceğim. Ne olduğunu çok merak ettim. Bu kadar kısa sürede gelişimi hayret ettirdi beni. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-07-2009
Şehir: Istanbul
Mesajlar: 401
|
2 haftada bu hale gelen bu çiçeği tanıyan var mı acaba? Daha önce bahçemde yoktu böyle birşey, nasıl çıktı anlamadım? |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| japon aralyası, lale, ortanca, pempe trompet, şakayık |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|