![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu.
Giriş Tarihi: 21-08-2008
Şehir: Manisa-Salihli
Mesajlar: 772
|
Merhaba dostlar... Daha önce de belirttiğim gibi topraksız tarımda çilek yetiştiriciğinde merdiven sistemi kullanmayı düşünüyorduk. ama bu sistemden yeterli verim alınamadığını duyduk ve ters T sistemi denemeye karar verdik. Saygın Plastikten aldığımız kanallarla aşağıdaki şekilde sistem kurduk. cocopeat elimize ulaşmadığı için dikimi ertelemek zorunda kaldık. kurduğumuz sistem ve fotoğraflar şimdilik bu şekilde. Düzenleyen vetman996 : 23-12-2012 saat 20:18 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Sayın Vetman, Bende takipteyim. Uzun süredir forumlara zaman ayıramıyordum, sene sonu iş yoğunluğundan dolayı. Yazdıklarınızı baştan aşağı okurken sanki kendimi buldum, aynı düşünceler geçti içimden ama benim seram şu anda yaşadığım ve çalıştığım yerden 1150 Km uzakta. Bu nedenle kendimi emekliye ayırmayı düşündüğüm önümüzdeki birkaç ay içinde sizin geçtiğiniz yollardan bende geçeceğim sanırım. Bu nedenle sizin çalışmalarınız ve başarılı olmanız benim için çok çok önemli. İlk fırsatta gelip seranızı görmek ve sizinle sohbet etmek isterim. Kudret hocam olmasaydı birçok kişi gibi bende bu topraksız tarım işine bulaşmaya pek cesaret edemezdik sanırım. Görüşmek üzere, Benim sera için link : http://www.agaclar.net/forum/topraksiz-tarim/28035.htm Bende öncelikle çilek düşünüyorum. Rubigem de karar vermiştim ama şimdi albion u da gözden geçirmem gerek. Hatta siz araştırdığınıza göre çogunu albion yapabilirim. Zaten Rubigem fide bulamamıştım, nedense zor, rubigem fidesi bulmak. Sağolsun Şansal abi şu anda 1000 adet kadar rubigem fidesi olduğunu söyledi de biraz rahatladım. İyi yıllar |
|
|
|
![]() |
|
|