![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 22-05-2009
Şehir: Adana-Nernek Köyü
Mesajlar: 757
|
Eylül ayının 15'inde çileklerini diken arkadaşınız, Çilekleri ekim ayında çiçeklenmeye başlamıştır, o ayda çiçeğin istediği sıcaklığı 15-25 C düşürmek için ne yaptı ? MAlum bizim buralarda gece düşsede o aylarda gündüz sıcak. Üstten sulama , gölgeleme , herhangi bir ilaç ? |
|
|
|
|
|