![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu.
Giriş Tarihi: 06-08-2009
Şehir: Çanakkale
Mesajlar: 6,527
|
Alıntı:
Baya var şu an..pek zararı da yok..zaten bu yıl otları da biçmedim..fidanlık çöplük gibi.. ot kalıntılarından toprak nerdeyse hiç görünmüyor..bir nevi malçlama..Ama ona rağmen müthiş tane var zeytinlerde.. Kolay gelsin.. |
|
|
|
|
|
|