![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |||||||
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Alıntı:
Etmedim, niye edeyim ki; sizin tüm mesajlarınızı mı takip edeceğim? Ben sadece bu konu başlığında yazdığınız mesaja ve sadece o mesajdaki linkte neleri nasıl yazdığınıza baktım öncelikle; kaldı ki asıl dikkate aldığım mesele de bu başlıkta limon yetiştiren üyelerimizin yardım taleplerine karşı yaklaşımınızdı. Ya da benim tarafımdan algılanan yaklaşımınızdı demem daha hakkaniyetli olur sanırım. Zira "yardım" niyetinden çok, "reklam" niyetine odaklanmış bir izlenim edindim. "Tepkim" ve itirazım sadece buna. Alıntı:
Yoksa, çoğul kişi ekinin Türkçenin güzelliklerinden biri olan etkilerinden birini mi hususiyetle ifade ediyorsunuz? Alıntı:
Alıntı:
NE DEMEK üyemizin bahsettiği HASTALIK ÜRÜNÜNÜZ'ün BAŞARDIĞI İLE FARKLI OLABİLİR?! O zaman niye buraya yazıyorsunuz? ! Açarsınız sadece ürününüze yönelik bir başlık, orada yaparsınız ne yapmak istiyorsanız.(Tabii, forum yönetiminin uygun gördüğü çerçevede) Forumun olur olmaz türlü başlıklarını SPAMvari uygulamalarla KİRLETTİĞİNİZİ düşünüyor, şiddetle tavrınızı ve uygulamalarınızı KINIYORUM. Alıntı:
Alıntı:
Benim asıl üzerinde durmaya çalıştığım konu, algılanan TAVRINIZ ve ÜSLUBUNUZ. Yoksa, ürünle ilgili gerçekten ilgi ve merak uyandı bende; gerçekliğini görmeyi ve değerlendirmeyi düşünüyorum; bu ayrı mesele. Umarım, hassasiyetle üzerinde durduğum detayı ifade edebilmişimdir. Bahse konu mesajımda ilgi falan göstermedim; aksine TEPKİ gösterdim. Hala, soğuk, samimiyetsiz, sıradan iletişimci üslubu hissedilmekte bu ifadede de. Ne "çalışması"?! Ben bu forumda çalışmada bulunmuyorum ki! Sanırım SİZ "ÇALIŞIYORSUNUZ" ki, buna vurgu yapmayı denedim onca satırda. Dilimde de tüy bitti... Sözümün özü: SPAMvari REKLAM YAPMAYINIZ OLUR OLMAZ BAŞLIKLARDA ! AÇIN -ki açmışsınız- kendinize ve ürününüze özel bir başlık, orada yapın tanıtımınızı. İlgilenen girer bakar, yazışırsınız. Muhtelif konu başlıklarında müteaddit defalar ürün reklamınızı yaparak konu içeriklerimizi SABOTE ETMEYİNİZ! Not: Konu hakkında bu başlıkta bir daha mesaj yazmayacağımı bildiririm (polemiğe kendi tarafımca devam etmemek adına). Zaten, üstüme vazife olmamasına rağmen "Körün Gözüne Parmak" bir yazı oldu. Yönetimin dikkatine ! |
|||||||
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|