![]() |
|
|
|
#40 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 07-10-2019
Şehir: Ankara
Mesajlar: 56
|
Herkese merhaba, sitedeki hangi konuya yazsam kimseden yanıt alamadım. umarım bu sefer yanıt gelir. 40 litre fidancı toprağı alarak evde sedir çamı dikmeyi planlıyorum. bana biraz sarı kükürt biraz kahve biraz tarçın biraz leonardit ve hafif çakıl taşı eklememi söylediler. sizlerin önerisi nedir ? |
|
|
|
| Etiketler |
| balkonda toprak, terasta toprak, toprak, toprak sıkıntısı |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|