agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üretim, Bakım, Düzenleme, Temel Malzemeler > Temel Konular (Toprak, Gübre, Tohum, Sulama)
(https)




Beğeni Düzeni14Beğeniler
  • 1 Gönderen jeozuu
  • 2 Gönderen memet
  • 1 Gönderen jeozuu
  • 1 Gönderen jeozuu
  • 2 Gönderen memet
  • 1 Gönderen jeozuu
  • 1 Gönderen Bazalt
  • 3 Gönderen estikey
  • 2 Gönderen Doku_Kültürcü

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 03-04-2021, 20:34   #10
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 03-04-2021
Şehir: Ankara
Mesajlar: 6
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Doku_Kültürcü Mesajı Göster
Bu da bir "Rekor Gelişim" vakası. Bu forumda yerli-yersiz her yerde bu amaçla atılan mesajlarda sizin dediğiniz gibi PR çalışması.
Rekor gelişim hakkında çok olumlu şeyler işitiyorum, kuruyan ağaçları canlandırıyor hatta normalden falan daha üst düzey niteliğe ulaştırıyormuş.

Ancak olumsuz haberlerde işitiyorum, rekor yaprak gübresi verip yaprakları yanan bitkilere de tanık oldum, belki yanlış uygulama yapıldı bilemiyorum, forumda rekor gelişim hakkında olumsuz yorumlara denk geliyorum, nedir bunun iç yüzü? Özellikle toprak düzenleyici olarak siyah kuma benzer ürünleri var ve toprağı kabartıyormuş.

Yeni Üyelik Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 02:19.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026