![]() |
|
|
|
#17 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-12-2010
Şehir: İstanbul, Çanakkale, İzmir
Mesajlar: 646
|
Alıntı:
Arazinizin çevresine bir bakın, hayvancılıkla uğraşanlar elbette ki fiğ ya da yonca gibi bir ürün ekiyordur. Hangisi en güzel yetişiyor etrafınıza bir sorun. Diyelim ki fiğ güzel yetişiyor değil mi, işte o zaman alırsınız fiğ tohumlarınızı, bir de Rhizobium aşınızı temin edersiniz (TOPRAK GBRE VE SU KAYNAKLARI MERKEZ ARATIRMA ENSTTS MDR), işte o zaman keyfinize diyecek olmaz.. Bilmem yanlış mı düşünüyorum, ne dersiniz? ![]() Not: Piyasada bir de "aşılı yonca tohumu" diye satılan tohumlar var. Bu bahsedilen aşı Rhizobium mudur bilmiyorum ama öyleyse, bu tür bir katkıya gerek kalmayabilir. |
|
|
|
|
|
|