![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 13-04-2009
Şehir: Balıkesir /Bandırma
Mesajlar: 336
|
Ya gelseydin Bandırma'ya, beraber bakardık. ![]() Dün de gittim o tarafa. geliren 4 torba daha getiriver dediler. Gel git bor taksitçisi oldum. ![]() Tomurcukta yine atacaklarmış galiba. Meyve tutumundan sonra yorum sorarım. Hatta onu bırak, kampanya döneminde sorarım soruları. Orada da yanlış bahçenin ortalama üretimini verecek değiller ya ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Sevgili yakup, arkadaşımın bigadaki bahçesiyle uğraşıyoruz, gitmek istemiyorum ama bırakmıyor, gelen işçilerde abi sen gelmezsen bizde gelmeyiz deyince söyleyecek söz kalmıyor, inanki hiç boş vaktim kalmıyor gelip görmeyi bende isterdim. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 13-04-2009
Şehir: Balıkesir /Bandırma
Mesajlar: 336
|
Alıntı:
![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| bor, eti maden, etidot-67, gübre, tarım |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|