agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üretim, Bakım, Düzenleme, Temel Malzemeler > Temel Konular (Toprak, Gübre, Tohum, Sulama)
(https)




Beğeni Düzeni850Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 25-10-2020, 18:48   #11
Ağaçsever
 
Giriş Tarihi: 08-02-2010
Şehir: Tunceli Adana
Mesajlar: 58
Merhaba arkadaşlar,
geçen sene bu zamanlar 140 civarı karışık meyve ağaçlarıma solucan gübresi verdim ve çapaladım bu sene belirgin bir büyüme gördüm ağaçlarda. Toprağım kireçli ve ph yüksek o yüzden her sonbahar organik madde atıp çapalayarak sezonu kapatıyorum. Bu sene de yaptırdığım analizde fosfor eksik çıkınca fosfor ağırlıklı gübre (içinde kükürt ve %1 çinko olan gübre) aldım ağaçlarım 3 ile 10 yaş aralığında yarım kg kullansam bir sorun olur mu?
Verirken organik materyal olarak da bu sene leonardit atacağım ağaç başı 2kg.
organik madde%50
humik ve fulvik asit%50 tescilde kargo dahil 45.90 tlye geliyor.

komkarbey Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 05:20.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026