![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 08-02-2010
Şehir: Tunceli Adana
Mesajlar: 58
|
Merhaba arkadaşlar, geçen sene bu zamanlar 140 civarı karışık meyve ağaçlarıma solucan gübresi verdim ve çapaladım bu sene belirgin bir büyüme gördüm ağaçlarda. Toprağım kireçli ve ph yüksek o yüzden her sonbahar organik madde atıp çapalayarak sezonu kapatıyorum. Bu sene de yaptırdığım analizde fosfor eksik çıkınca fosfor ağırlıklı gübre (içinde kükürt ve %1 çinko olan gübre) aldım ağaçlarım 3 ile 10 yaş aralığında yarım kg kullansam bir sorun olur mu? Verirken organik materyal olarak da bu sene leonardit atacağım ağaç başı 2kg. organik madde%50 humik ve fulvik asit%50 tescilde kargo dahil 45.90 tlye geliyor. |
|
|
|
|
|