![]() |
|
|
|
#10 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 07-11-2012
Şehir: eskişehir
Mesajlar: 56
|
Çoğalır.Fakat bunun için çapa yapmaya gerek yok,Her koşulda çoğalıyorlar.Elden geldiğince kökleri ayıklayıp bahçeden uzaklaştırmak ve ya ilaçlamak gerekiyor sanırım.Alan konusuna gelince,küçük çapa makineleri zaten bu kadar alanlar için uygun. |
|
|
|
| Etiketler |
| çapa, yabani ot |
|
|