![]() |
|
|
|
#4 |
|
/
Giriş Tarihi: 08-09-2013
Şehir: Usa
Mesajlar: 622
|
İşte bağımızın birkaç fotoğrafı. Doğudan batıya doğru, sırasıyla. ![]() ![]() ![]() ![]() Bu harap samanlığı seviyorum. Bana çok fotojenik geliyor. ![]() Birde görünmeyen şöyle bir yer var. Burada da tahıl üretmek niyetindeyim. ![]() Çalakalem eş yükselti eğrileri çizdim. Aklımda kalana göre çizdiğim için yerinde sağlama yapmak gerekecek. ![]() Her çizgi 0,5 m ye tekabül ediyor. Düzenleyen Asoo : 25-09-2016 saat 15:30 Neden: Eşyükseltilerin ölçüsünü ilave için. |
|
|
|
|
|