![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Gerçekten istenirse olamayacak bir şey yoktur, ben de çok sabrettim doğrusu hayalim için, inşallah siz de hedeflerinize ulaşırsınız, ben zaten, zamanı geldiğinde tersine bir göç yaşanacağına inanıyorum, ancak umarım bu, doğayı tamamen bitirmeden olur... Bizler gibi, sizler gibi bilinçli insanlar arttıkça, diğer insanların da bilinçleneceğine ve daha sağlıklı, daha doğal, daha temiz bir dünyada yaşayacağımıza inanıyorum. Bu süreç içerisinde hayallerinize sıkı sarılın , mümkün oldukça bu hayatı gözlemleyin ve bilgi edinin ,çünkü hep bahsettiğim gibi , bu hayatın güzellikleri kadar zorlukları da çok... |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Biraz gülelim
Havalar çok kötü, soğuk ve yağmur, Mart kapıdan baktırıyor doğrusu, ben de 5 gündür rahatsızım, işler zor geliyor, 1 yılı geçkin hiç ilaç içmiyordum, ama hastalık geçmeyince antibiyotiğe mecbur kaldım ![]() Yine de sabah dışarıya çıkamazsam tüm hayat sevincim bitiyor o yüzden ağrılarıma rağmen çıkıyorum dışarı: tavuklar köpekler kedişim... özlüyorum ![]() Damat çok cevval çıktı, Fındık çevrenin köpeklerini cezbediyor, tel olmasına rağmen yabancı bir köpek (küçük bir erkek köpek) girmiş içeri, Damat Gücük le dövüşe tutuştular, sonra eşim dışarı çıktı da köpek kaçtı... Gücüğümüz çok şeker çok, bizi öyle sevdi ki, biz de onu sevdik, damattan umutluyuz ![]() |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-06-2008
Şehir: Ankara
Mesajlar: 128
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 09-04-2013
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 82
|
Alıntı:
Ben köy görmüş biri olarak, benim için sorun olacağını düşünmüyorum, eşim(daha evlenmedik ama ) biraz zorlanabilir ama o benden çok istiyor!Zor olsa da sevdiğimiz bu hayat çok zorlamayacaktır diye düşünüyorum... Size mutlu ve sağlıklı bir hayat dilerim, belki bir gün yolumuz düşerse çiftliğinizi görmeye gelmek isteriz. ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| bahçe, çiftlik, emek, mutluluk, organik |
|
|