agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Sürdürülebilir Doğal Tarım Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni4825Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 07-03-2014, 09:38   #1
Ağaç Dostu
 
SAHIRE's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-02-2008
Şehir: Muğla
Mesajlar: 649
Galeri: 27
Smile

Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi HakanG Mesajı Göster
Sevgili SAHIRE, sizi tanımasam da yaşadığınız hayatı tanıyorum ve hayal ediyorum. Şehir yaşamının umutsuzluğu canımı çok sıkıyor, ama hayallerimiz ve hedeflerimiz de var. Gecenin bu saati, bu sayfada olmam ve sizlere yazmamın sebebi bellidir...
Size mutluluklar diliyorum, umarım hepimiz hayallerimizi yaşarız...
Güzel dileklerinize çok teşekkür ediyor, herkesin hayallerini yaşamasını diliyorum Gerçekten istenirse olamayacak bir şey yoktur, ben de çok sabrettim doğrusu hayalim için, inşallah siz de hedeflerinize ulaşırsınız, ben zaten, zamanı geldiğinde tersine bir göç yaşanacağına inanıyorum, ancak umarım bu, doğayı tamamen bitirmeden olur... Bizler gibi, sizler gibi bilinçli insanlar arttıkça, diğer insanların da bilinçleneceğine ve daha sağlıklı, daha doğal, daha temiz bir dünyada yaşayacağımıza inanıyorum.
Bu süreç içerisinde hayallerinize sıkı sarılın , mümkün oldukça bu hayatı gözlemleyin ve bilgi edinin ,çünkü hep bahsettiğim gibi , bu hayatın güzellikleri kadar zorlukları da çok...

SAHIRE Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 07-03-2014, 10:07   #2
Ağaç Dostu
 
SAHIRE's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-02-2008
Şehir: Muğla
Mesajlar: 649
Galeri: 27
Biraz gülelim

Havalar çok kötü, soğuk ve yağmur, Mart kapıdan baktırıyor doğrusu, ben de 5 gündür rahatsızım, işler zor geliyor, 1 yılı geçkin hiç ilaç içmiyordum, ama hastalık geçmeyince antibiyotiğe mecbur kaldım
Yine de sabah dışarıya çıkamazsam tüm hayat sevincim bitiyor o yüzden ağrılarıma rağmen çıkıyorum dışarı: tavuklar köpekler kedişim... özlüyorum

Damat çok cevval çıktı, Fındık çevrenin köpeklerini cezbediyor, tel olmasına rağmen yabancı bir köpek (küçük bir erkek köpek) girmiş içeri, Damat Gücük le dövüşe tutuştular, sonra eşim dışarı çıktı da köpek kaçtı... Gücüğümüz çok şeker çok, bizi öyle sevdi ki, biz de onu sevdik, damattan umutluyuz

Eklenen Resimler
 
SAHIRE Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 08-03-2014, 08:31   #3
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 07-06-2008
Şehir: Ankara
Mesajlar: 128
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi SAHIRE Mesajı Göster
Havalar çok kötü, soğuk ve yağmur, Mart kapıdan baktırıyor doğrusu, ben de 5 gündür rahatsızım, işler zor geliyor, 1 yılı geçkin hiç ilaç içmiyordum, ama hastalık geçmeyince antibiyotiğe mecbur kaldım
Yine de sabah dışarıya çıkamazsam tüm hayat sevincim bitiyor o yüzden ağrılarıma rağmen çıkıyorum dışarı: tavuklar köpekler kedişim... özlüyorum

Damat çok cevval çıktı, Fındık çevrenin köpeklerini cezbediyor, tel olmasına rağmen yabancı bir köpek (küçük bir erkek köpek) girmiş içeri, Damat Gücük le dövüşe tutuştular, sonra eşim dışarı çıktı da köpek kaçtı... Gücüğümüz çok şeker çok, bizi öyle sevdi ki, biz de onu sevdik, damattan umutluyuz
Çok geçmiş olsun Sahire Hanım. Siz de bu bahçe, hayvan sevgisi olduktan sonra, ben inanıyorum ki; bu rahatsızlığı çok kolay atlatacaksınız, çünkü onlar size hem terapi, hem de ilaç gibi gelir. Bu arada köpekleriniz çok şirin, umarım bebişleriniz olur, nüfusunuz çoğalır.

Yağmurcan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 08-03-2014, 11:14   #4
Ağaçsever
 
HakanG's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-04-2013
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 82
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi SAHIRE Mesajı Göster
Güzel dileklerinize çok teşekkür ediyor, herkesin hayallerini yaşamasını diliyorum Gerçekten istenirse olamayacak bir şey yoktur, ben de çok sabrettim doğrusu hayalim için, inşallah siz de hedeflerinize ulaşırsınız, ben zaten, zamanı geldiğinde tersine bir göç yaşanacağına inanıyorum, ancak umarım bu, doğayı tamamen bitirmeden olur... Bizler gibi, sizler gibi bilinçli insanlar arttıkça, diğer insanların da bilinçleneceğine ve daha sağlıklı, daha doğal, daha temiz bir dünyada yaşayacağımıza inanıyorum.
Bu süreç içerisinde hayallerinize sıkı sarılın , mümkün oldukça bu hayatı gözlemleyin ve bilgi edinin ,çünkü hep bahsettiğim gibi , bu hayatın güzellikleri kadar zorlukları da çok...
Ben de, tersine göç fikrine katılıyorum; umarım en yakın zamanda gerçekleşir. Bir çok tanıdığım da bu hayatı tercih ediyor, zorluklarına rağmen...
Ben köy görmüş biri olarak, benim için sorun olacağını düşünmüyorum, eşim(daha evlenmedik ama ) biraz zorlanabilir ama o benden çok istiyor!
Zor olsa da sevdiğimiz bu hayat çok zorlamayacaktır diye düşünüyorum... Size mutlu ve sağlıklı bir hayat dilerim, belki bir gün yolumuz düşerse çiftliğinizi görmeye gelmek isteriz.

HakanG Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Etiketler
bahçe, çiftlik, emek, mutluluk, organik


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 12:46.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026