agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Sürdürülebilir Doğal Tarım Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni22105Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 30-06-2015, 00:08   #10
Ağaç Dostu
 
heyyamola's Avatar
 
Giriş Tarihi: 15-02-2009
Şehir: Kayseri
Mesajlar: 2,544
Galeri: 37
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi TCM Mesajı Göster
@heyyamola, bodrum papatyasını ilk kez bu yıl hazır fide olarak diktik ve bir arkadaşın da bahçesine tavsiye ederek aldırdık. Ancak dediğiniz gibi bir ay kadar önce üzerindeki tek tük çiçekler solup döküldü. Bundan sonra yeni çiçeklenme olacak mı yoksa seneye mi kalacak?
Yoğun çiçekli halde hazır fide olarak dikmiştim. Şimdi ikinci parti çiçek tomurcuklarını hazırlıyor. 3 sene önceki yetiştirdiklerim, ilkbahar ve sonbaharda olmak üzere iki sefer çiçeklenmişlerdi.

Bölgemiz şartlarında kışı atlatıp ertesi bahara tekrar yeşerecekler mi, deneyip göreceğiz. Her ihtimale karşı kasım ayında kök bölgelerini 6 cm kalınlığında malçla korumayı düşünüyorum.

heyyamola Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 23:02.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026