![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 27-01-2008
Şehir: antalya
Mesajlar: 418
|
Bugün kontrol ettim yeni filizler vermişler, uykuya girmediklerini düşünüyorum. Gübre olarak ne veriyorsunuz. Bizde dışarı 6, 7 tane adenium koyduk 1 ay önce henüz bir sorun yok gibi gözüküyor. |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|