![]() |
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-04-2011
Şehir: Ankara
Mesajlar: 503
|
sayın tika asla saksısını değitirmeyin. saksısını iyice doldursun toprağın üst kısmı iyice kurumadan sulamayın. sulayınca da az sulayın. sukulent olduğu için suyla arası fazla yoktur hatta çürütebilirsiniz.. |
|
|
|
|
|