agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Kaktüs ve Sukulentler > Sukulent
(https)




Beğeni Düzeni521Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 10-09-2009, 17:18   #11
Ağaç Dostu
 
thomasina's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-06-2009
Şehir: istanbul
Mesajlar: 497
Galeri: 31
Arkadaşlar ölçü arkadaşların dediği gibi olacak. Oksijenli suyu yeni çeliklerde ayda bir verebilirsiniz demişti bana Mine Hanım. Kök oluşumuna mantar hastalıklarında mücadeleye yardımcı oluyor. Ben şimdilerde saksı değişimi yaptığım yeni bitkilerde de aynı şeyi uyguluyorum. Evet eğer hasta ise okuduğuma göre nerde anımsamıyorum öyle sık verilebiliyor ama eğer bir hastalık değilse ve yeni çelikse ayda bir sanırım. Ben diğer çiçek çeliklerini de eğer yarı odunsu ise yarım yarım saat kadar, odunsu ise 1-2 saat kadar aspirinli suda bekletip, toprağa alıp oksijenli suyla can suyunu veriyorum. Ama paşakılıcında aspirin kullanmadım. Yalnız Nariel'in gönderdiği kılıçları köklü olmalarına rağmen diktiğimde cansuyunu bu karışımla verdim. sağlıklılar şu anda.

thomasina Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 11:30.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026