![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-07-2006
Şehir: Karabük
Mesajlar: 4,526
|
Açması için toprağın komple kök olması gerekiyor.Saksıda sıkıştığı zaman çiçek veriyor.Çok da güzel kokar .Ballı çiçekleri tatlıdır. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|